کانسیلر بورژوا
کانسیلر هلثی میکس بورژوا
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶
دلایل وجود روغن خراطین
آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶

رشد سریع مو با روغن رزماری و آمله

روغن رزماری و روغن آمله

رشد سریع مو با روغن رزماری و آمله

رشد سریع مو با روغن رزماری و آمله

روغن رزماری
   رزماری یا اکلیل کوهی یکی از گیاهان دارویی معطر با نفوذ پذیری بسیار بالا و همچنین خواص درمانی بی نظیر است که در کمتر گیاه دارویی این خواص را می توان پیدا کرد، روغن رزماری یک روغن محرک بوده که بوی نافذ و گرمی دارد و بر اعصاب مرکزی به صورت مستقیم اثر می گذارد. بسیاری از پزشکان و متخصصان طب سنتی معتقدند ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری مانع از ریزش مو شده و پوست سر را سالم نگه می‌دارد. در بازار انواع لوسیون های تولید شده از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه وجود دارد که در دراز مدت دارای اثری فوق العاده و ماندگار می باشند. این روغن با سالم نگه داشتن ریشه ها مو موجب رشد سریع موها خواهد شد. 
روغن آمله
   آمله، آملا و یا آملج همگی اسامی میوه های هستند که در جنگل های مرطوب هندوستان و در نواحی از سیستان و بلوچستان رشد می کنند. این میوه دارای مقدار زیادی ویتامین ث می باشد و ظاهری شبیه آلو دارد. از این میوه روغنی تهیه می شود که هندی ها در تمامی مراسم های ویژه مذهبی خود برای تقویت موی سر و صورت از آن استفاده می کنند که موجب تیرگی و درخشندگی موهای سر و صورت نیز خواهد شد، در ایران قدیم و دوران صفویه نیز برای تقویت سبیل و ریش از روغن آمله استفاده می کردند. 

رشد سریع مو با روغن رزماری و آملهReviewed by سه رخ on Feb 1Rating: 3.0رشد سریع مو با روغن رزماری و آملهروغن رزماری مانع از ریزش موهای سر شده و روغن آمله موجب تقویت پوست و موی سر و رفع تیرگی و درخشندگی پوست و مو می گردد. در این مقاله شما را با این روغن ها آشنا می کنیم.

روغن رزماری مانع از ریزش موهای سر شده و روغن آمله موجب تقویت پوست و موی سر و رفع تیرگی و درخشندگی پوست و مو می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *