آموزش ساخت کرم شب در خانه
کرم شب خانگی نارگیل
دی ۵, ۱۳۹۶
روغن مورد
رشد سریع مو با روغن مورد
دی ۵, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان پوست با خیار و گلاب

ماسک آبرسان پوست

ماسک آبرسان پوست با خیار و گلاب

ماسک آبرسان پوست با خیار و گلاب

   ماسک خیار و گلاب یکی از بهترین و ساده ترین انواع ماسک آبرسان است که به راحتی در منزل و آرایشگاه قابل تهیه کردن است. خیار به راحتی موجب هیدراته کردن و رطوبت رسانی پوست خواهد شد و کمبود آب بدن را تأمین می کند. گلاب جریان خون در پوست را تسریع بخشیده و استرس های ناشی از کار و خستگی را که در طول روز بر روی پوست ایجاد می شود را از بین می برد.
   برای تهیه این ماسک باید پوست خیار را به کمک رنده ریز ریز کرده و آن را به مدت 30 دقیقه درون گلاب مرغوب خیس کنید. سپس پوست خیار خیس شده درگلاب را به مدت 20 دقیقه روی پوست صورت قرار دهید. استفاده از این ماسک به صورت روزانه تأثیر زیادی در افزایش آبرسانی و برطرف شدن زبری پوست های خشک دارد. بسیاری از آریشگران حرفه ای در آرایشگاه به مشتریان خود که پوستی خشک با چین و چروک دارند این ماسک را پیشنهاد می دهند. 

ماسک آبرسان پوست با خیار و گلابReviewed by سه رخ on Dec 26Rating: 3.0ماسک آبرسان پوست با خیار و گلابماسک آبرسان خیار و گلاب یکی از بهترین و مفید ترین انواع ماسک براس تقویت و هیدراته کردن پوست خشک به شما می رود. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما اموزش می دهیم.

ماسک آبرسان خیار و گلاب یکی از بهترین و مفید ترین انواع ماسک براس تقویت و هیدراته کردن پوست خشک به شما می رود.

1 دیدگاه

  1. نیوشا گفت:

    ممنون بابت این مطلب من بابت استرس های روزاه خیلی پوستم بدشده بود اما با آبرسان ها دوباره پوستم رو سرحال کردم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *