مهم ترین خواص ماسک شیر
انواع ماسک شیر- قسمت اول
تیر ۱۸, ۱۳۹۶
مواد غذایی جهت تقویت موها
مهمترین مواد غذایی برای پرپشت شدن مو
تیر ۱۹, ۱۳۹۶

ماسک حنا و چای سبز برای رنگ کردن و نرم کردن موها

رنگ کردن و حالت دادن موها با ماسک طبیعی

ماسک حنا و چای سبز برای رنگ کردن و نرم کردن موها

ماسک حنا و چای سبز برای رنگ کردن و نرم کردن موها

موهای اکثر خانم ها در اثر رنگ کردن و استفاده از مواد شیمیایی دچار خشکی و زبری می شود. نرم کننده های شیمیایی توانایی نرم کردن آن ها را دارد اما اثر آن ها کوتاه مدت است. مجموعه سه رخ در این مقاله یک ماسک برای نرم کردن موها به طور طبیعی به شما معرفی می کند که علاوه بر آبرسانی و لطافت بخشیدن به موها توانایی رنگ کردن موها را نیز دارد. مواد لازم برای تهیه این ماسک شامل:
- پودر حنا
- چند قطره آب لیمو ترش تازه
- دمنوش چای سبز
- یک عدد تخم مرغ
- ۲ قاشق غذاخوری ماست
- ۲ قاشق غذاخوری روغن اسطوخودوس

حالت دهنده: در صورتی که این ماسک را برای حالت دادن و نرم کردن موها استفاده می کنید باید شب قبل از استفاده از این ماسک مقداری حنا را در آب خیسانده و روز بعد آن را روی موهای خود بزنید سپس موها را آبکشی کنید.

رنگ کردن: اما اگر از این ماسک جهت رنگ کردن موها استفاده می کنید باید حنا را داخل دمنوش چای سبز یا چای سیاه صاف شده خیسانده و روز بعد آن را روی موهای خود بزنید.
اگر می خواهید این ماسک را برای حالت دهی یا نرم کردن موها به کار ببرید بهتر است حنا را با مقداری آب در شب قبل بخیسانید و بگذارید تا صبح بماند. اگر می خواهید این ماسک را برای رنگ کردن موها استفاده کنید، بهتر است شب قبل حنا را به جای آب داخل دمنوش چای سبز صاف شده یا چای سیاه خیسانده و صبح روز بعد لیمو ترش را به آن اضافه کرده و سپس بر روی موها و کف سر خود بزنید. لیمو ترش در این ترکیب موجب شفافیت و براق شدن موهای شما می شود.
اگر خواستید موهای خود را خوش حالت کنید به مخلوط بالا تخم مرغ را اضفه کنید که برای جلوگیری از بوی آن باید از ماست یا روغن اسطوخودوس در ماسک استفاده کنید.بعد از آماده شدن ماسک با برس رنگ ماسک را بر روی موهایتان بزنید. برای اینکه موها به خوبی رنگ بگیرد باید اجازه دهید ماسک چند ساعت بر روی موهای شما بماند. این ماسک علاوه بر نرم شدن و حالت دادن موها رشد موها را نیز افزایش می دهد.

مطالب مرتبط:
رنگ کردن طبیعی مو با حنا
رفع سفیدی مو با حنا
نکات مهم در استفاده از ماسک حنا

خواص حنا برای مو
ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو
درمان شوره سر با ماسک حنا و شنبلیله

ماسک حنا و چای سبز برای رنگ کردن و نرم کردن موهاReviewed by سه رخ on Jul 9Rating: 5.0ماسک حنا و چای سبز برای رنگ کردن و نرم کردن موهابرای رنگ کردن و حالت دادن به موها حتماً لازم نیس به آرایشگاه بروید و از رنگ موها و مواد شیمیایی استفاده کنید.سایت سه رخ در این مقاله یک ماسک مو را جهت حالت دادن و رنگ کردن طبیعی موها به شما آموزش می دهد.

1 دیدگاه

  1. دینا گفت:

    واقعا یکی از مؤثرترین ماسک های موجوده من استفاده کردم فوق العاده اس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *