آرایش لایت عروس
ایده های آرایش لایت و اروپایی عروسی
اسفند ۸, ۱۳۹۷
ترفند کشیدن خط چشم
ترفندهای کشیدن خط چشم از هدی بیوتی
اسفند ۹, ۱۳۹۷

ماسک مو برای موهای آسیب دیده

ماسک موی آسیب دیده

ماسک مو برای موهای آسیب دیده

ماسک مو برای موهای آسیب دیده

   بسیاری از خانم ها موهایی آسیب دیده در اثر رنگ و دکلره و استفاده از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتوی مو و بابلیس و غیره دارند. برای ترمیم و درمان موهای آسیب دیده بهتر است استفاده از مواد شیمیایی و وسایل حرارتی برای مو را مدتی کنار بگذارید و با استفاده از مواد ویتامینه موهای خود را ترمیم کنید. برای ترمیم این موها محصولات تقویتی زیادی در بازار وجود دارد که البته برخی از انی محصولات حاوی مقداری مواد شیمیایی هستند. از این رو به شما توصیه می کنیم از ماسک های خانگی و بد ون عوارض برای تقویت موهای اسیب دیده استفاده کنید. در ادامه ماسک خانگی مناسب برای موهای اسیب دیده را به شما آموزش خواهیم داد. 
   برای درست کردن این ماسک مو به خاک رس بنتویت و سرکه سیب نیاز دارید. ترکیبی از خاک رس و سرکه سیب اگرچه یک ماسک صورت فوق العاده است اما می توانید از این ماسک خانگی برای ترمیم موهای آسیب دیده در اثر گرمای زیاد هم استفاده کنید و همچنین حالت فر موها را بهتر و زیباتر نشان دهید. خاک رس یک پیشنهاد عالی برای سم زدایی از پوست سر و موها است و کمک می کند تا پوست سر به طور کامل تمیز شود و سرکه سیب هم کمک می کند تا سطح PH  موها متعادل شود و همچنین در پاکسازی و تمیز کردن پوست سر هم موثر است.
   مقدار مساوی از خاک رس بنتوییت که مخصوص ماسک صورت یا ماسک مو است را با سرکه سیب مخلوط کنید تا حالت یکدست و شل پیدا کند. موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و این ماسک مو را به تمام قسمت های مو آغشته کنید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید.

ماسک مو برای موهای آسیب دیدهReviewed by آرایشگاه on Feb 28Rating: 2.5ماسک مو برای موهای آسیب دیدهموهایی که در اثر استفاده از وسایل حرارتی دچار آسیب و خشکی و شکنندگی شده اند را می توان با استفاده از انواع ماسک های خانگی ترمیم و تقویت نمود. در این مقاله ماسک مو برای موهای آسیب دیده را به شما آموزش می دهیم.

موهایی که در اثر استفاده از وسایل حرارتی دچار آسیب و خشکی و شکنندگی شده اند را می توان با استفاده از انواع ماسک های خانگی ترمیم و تقویت نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *