فرم ابرو
انتخاب ابرو مناسب فرم صورت
اسفند ۸, ۱۳۹۷
ماسک موی آسیب دیده
ماسک مو برای موهای آسیب دیده
اسفند ۹, ۱۳۹۷

ایده های آرایش لایت و اروپایی عروسی

آرایش لایت عروس

ایده های آرایش لایت و اروپایی عروسی

ایده های آرایش لایت و اروپایی عروسی

   انتخاب سبک آرایش صورت برای عروس، کار بسیار دشواری است و همیشه عروس خانم ها را دچار تردید می کند، اما باید بدانید آرایشی که موجب زیباتر شدن شما می شود، بهترین انتخاب است و اصلا نباید روی لایت یا غلیظ بودن آن اصرار داشته باشید. علاوه بر این بسیاری از عروس خانم ها تمایل دارند که چهره ای کاملا طبیعی و ساده داشته باشند و در مراسم عروسی خود، تغییر زیادی نکند و فقط کمی آرایش ملایم که اتفاقا خیلی هم شیک و جذاب است، داشته باشند.  به همین دلیل در داین مطلب سعی داریم بهترین ایده های آرایش لایت و ملایم برای عروس خانم عا و همچنین میکاپ مناسب برای مهمانی و مراسم عروسی را به شما آموزش دهیم.
- مژه های بولد و پرپشت
   یکی از ایده هایی که موجب می شود آرایش سَبک لایت و ملایم، بسیار زیباتر و جذاب تر شود، ایجاد مژه هایی بولد و پرپشت است که کاملا توجه را به خود جلب می کند، به طور کلی تمرکز روی آرایش چشم ها، می تواند هر صورتی را بسیار زیباتر از قبل جلوه دهد اما برای اینکه آرایش کاملا طبیعی و ملایم باشد، بهتر است که این تمرکز روی مژه ها باشد. در این آرایش، پوست درخشان هم یکی از نقاط قوت میکاپ است.
- سایه اکلیلی
   کمی اکلیل روی پلک ها و رنگ کاملا هماهنگ رژلب و رژگونه موجب زیبایی مدل آرایش صورت می شود. آرایش صورت با رنگ های ملایمی مانند صورتی، نود و گلبهی و...، با کمی سایه براق یا اکلیلی، خیلی جلوه بهتر و شیک تری پیدا می کند.
- آرایش پوست درخشان
   زمانی که خوب به این مدل میکاپ نگاه می کنید، حتما متوجه زیبایی فوق العاده آرایش پوست خواهید شد که درخشندگی آن، چقدر جذاب و زیبا است. حالت برق زدن رژلب هم کاملا این زیبایی را افزایش داده  و هماهنگی بی نظیری در آرایش به وجود آورده است.
- ترکیب مات و براق
   یکی از ایده های بسیار جالب برای آرایش صورت به سبک لایت، ترکیب آرایش مات و شیمری است. آرایشی که پوست و سایه چشم در آن کاملا مات هستند و آرایش لب و گوشه ها و پلک پایینی، شیمری و درخشان. این مدل آرایش کردن با همه صورت ها هماهنگی دارد و چون اصلا بولد نیست و تکیه خاصی روی آرایش بخش مشخصی از صورت ندارد، می تواند انتخاب آسان و مطمئنی برای همه باشد.
- رژلب بولد
   و ایده دیگری که برای آرایش لایت، خیلی پرطرفدار و محبوب است، استفاده از رژلب بولد (به رنگ قرمز) است که جذابیت زیادی به صورت عروس در کنار لباس سفید و تاج و تور می دهد.  
- آرایش کاملا سبک 
   بسیاری از عروس خانم ها به این موضوع واقف هستند که چهره آن ها زمینه آرایش غلیظ را ندارد و بعد از آرایش، اصلا از میکاپ خود راضی نیستند و احساس می کنند که زشت شده اند. پیشنهاد ما به این دسته از عروس خانم ها این است که به حرف دیگران اهمیت نمی دهند و آرایش کاملا سبک و در حد بدون آرایش را انتخاب نمایند.  احتمالا رنگ های نود برای این نوع ارایش بسیار مناسب ایت و با انواع چهره ها همخوانی دارد. 

ایده های آرایش لایت و اروپایی عروسیReviewed by آرایشگاه on Feb 27Rating: 3.0ایده های آرایش لایت و اروپایی عروسیبرای آرایش لایت و اروپایی ایده ها و ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که آرایشگران عزیز در آرایشگاه می توانند برای آرایش عروس از آن ها استفاده نمایند. در این مقاله بهترین ایده های آرایش لایت و اروپایی عروسی را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش لایت و اروپایی ایده ها و ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که آرایشگران عزیز در آرایشگاه می توانند برای آرایش عروس از آن ها استفاده نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *