تقویت مژه
سرم تقویت مژه
اسفند ۸, ۱۳۹۷
آرایش لایت عروس
ایده های آرایش لایت و اروپایی عروسی
اسفند ۸, ۱۳۹۷

انتخاب ابرو مناسب فرم صورت

فرم ابرو

انتخاب ابرو مناسب فرم صورت

انتخاب ابرو مناسب فرم صورت

   بسیاری از خانم ها بدون توجه به فرم و شکل صورت خود مدل ابرو را انتخابذ می کنند. اما این کار درستی نیست و چهره شما را نامتعادل خواهد کرد. زمانی که شما به آرایشگاه مراجعه می کنید آرایشگر طبق فرم صورت شما به ابروها مدل می دهد. در ادامه چند مدل ابرو برای فرم های مختلف صورت را معرفی می کنیم: 
صورت گرد


   افرادی که صورتی گرد دارند، طول پیشانی و چانه هم اندازه ای دارند. به علاوه صورت این افراد گرد است یعنی هیچ زاویه ای در آن دیده نمی‌ شود. برای این فرم صورت، ابروها باید حالتی عمودی یعنی قوسی چندان، داشته باشند. در این حالت، قوس ها صورت را کشیده تر نشان داده و کمی از گردی آن کم می کنند. به علاوه، از گذاشتن ابروهای خیلی باریک خودداری کنید، زیرا با ابروهای قوس دار هماهنگی ندارد.
صورت مربع

   در مقایسه با صورت گرد، صورت مربعی دارای زاویه می باشد. چانه ها به جای اینکه گرد باشند، حالتی تخت و مربعی دارند. برای اینکه تعادل در این صورت ها برقرار شود، ابروها باید کمی قوس داشته باشد. گرچه طول ابروها نیز اهمیت دارد. ابروهای کوتاه عرض صورت را بیشتر نشان می دهند و فرم مربعی چهره را بیشتر نشان می دهند، به همین علت بهتر است که طول ابروها را بلندتر بگیرید.
صورت قلبی
 
   صورت های قلبی شکل چانه های کوتاه و جمع و جور و پیشانی پهنی دارند. اکثرا این فرم صورت را با یک مثلث وارونه مقایسه می کنند. برای این فرم صورت باید از ابروهای زاویه دار به شدت خودداری کرد زیرا باریکی چانه و پهنی پیشانی را بیشتر می کند. بهترین فرم ابرو برای این صورت، ابروهای صاف است.
صورت بیضی

   صورت بیضی دقیقا شبیه صورت گرد است، با این تفاوت که کمی کشیده تر از آن است. در این فرم صورت نیز زاویه ای دیده نمی شود، به جای آن کشیدگی بیشتری دارد. صورت های بیضی شکل در اجزای خود تعادل دارند، بنابراین احتیاجی نیست که ما این تعادل را ایجاد کنیم. اگر فرم صورت شما بیضی شکل است، تنها کافی است که بهترین فرم ابرهای طبیعی خود را پیدا کنید و اجازه دهید که فرم طبیعی خود را حفظ کنند. در واقع در این فرم صورت شما می توانید هر مدل ابرویی راکه دوست دارید، امتحان کنید.

انتخاب ابرو مناسب فرم صورتReviewed by آرایش on Feb 27Rating: 3.0انتخاب ابرو مناسب فرم صورتخانم های برای اینکه بتوانند ابروهای خود را مدل دهند باید با توجه به مدل و فرم صورت بهترین مدل ابرو را انتخاب کنند و چهره خود را زیباتر سازند. در این مقاله نحوه انتخاب ابرو مناسب فرم صورت را آموزش می دهیم.

خانم های برای اینکه بتوانند ابروهای خود را مدل دهند باید با توجه به مدل و فرم صورت بهترین مدل ابرو را انتخاب کنند و چهره خود را زیباتر سازند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *