پاک کردن سایه ابرو
آموزش پاک کردن سایه ابرو
خرداد ۱, ۱۳۹۷
بهترین راه های زیبایی در ماه رمضان
زیبایی در ماه رمضان
خرداد ۲, ۱۳۹۷

روش های مراقبت از پوست چرب

مراقبت از پوست چرب

روش های مراقبت از پوست چرب

روش های مراقبت از پوست چرب

   پوست چرب مانند سایر انواذع پوست ها مزیت ها و معایبی دارد. افرادی که پوست چرب دارند همیشه از روغنی و براق بودن پوست خود شکایت دارند و آن را یک مشکل بزرگ می دانند. یکی از مزیت های پوست پرب این است که با افزایش سن پوست دچار چین و چروک کمتری شده و برای مدت طولانی تری احساس جوانی خواهید داشت. به توصیه آرایشگران باتجربه در آرایشگاه به جای استفاده از لوازم آرایشی مختلف و پودری برای پوشش دادن حالت روغنی و براق پوست خود بهتر است از روش های عادی برای مراقبت از پوست استفاده نمایید و چربی پوست را تا حد زیادی کنترل کنید. برای مراقبت از پوست چرب روش های مختلفی وجود دارد که در این مطلب به شما آموزش می دهیم:
- پوست را با شوینده حاوی زغال (charcoal) بشویید!
   افرادی که پوست چرب دارند باید صورت و پوست خود را هر شب و هر صبح کامل با آب بشویند! برای شست و شوی صورت بهتر است از شوینده ای استفاده کنید که آرایش را به طور کامل از منافذ پوستی از بین ببرد و پاکسازی تقریبا عمیقی در پوست انجام دهد. تمیزکننده های حاوی زغال تاثیرات مؤثری بر روی پوست چرب دارند. این شوینده ها ناخالصی های پوست را مانند یک آهنربا به خود جذب می کنند و پاکسازی عمیقی از منافذ پوستی انجام می دهند و از این روش چربی و روغن اضافی را از پوست جذب می کنند.
- استفاده از عنبر سائل به عنوان تونر پوست
   استفاده از تونر یکی دیگر از روش های مهم برای مراقبت از پوست چرب است. تونر می تواند چربی اضافی پوست و مواد آرایشی که بعد از شستن پوست نیز همچنان بر روی پوست باقی مانده اند را از بین برده و در نهایت پوستی مستحکم، طبیعی و شاداب ایجاد کند. عنبر سائل - ویچ هازل ( Witch hazel ) یکی از گیاهان بسیار عالی و مناسب برای پوست چرب است و می تواند به سادگی چربی پوست را کنترل کند و منافد پوستی را کوچک کرده و پوستی سفت و محکم ایجاد کند. عنبر سائل به صورت مایع است و باید با استفاده از توپ پنبه ای مقداری از آن را روی قسمت های چرب پوست بزنید.
- مرطوب کردن پوست با روغن مناسب
   افرادی که پوست چرب دارند باید در انتخاب مرطوب کننده دقت و توجه زیادی داشته باشند و از محصولاتی استفاده کنند که مشکل چربی پوست را بیشتر و بدتر نکند. بسیاری از مرطوب کننده ها حاوی روغن هایی می باشند که به طور کلی به آن ها comedogenic می گویند. این مرطوب کننده ها به هیچ عنوان برای پوست های چرب مناسب نمی باشند. توصیه می کنیم از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که حاوی روغن مناسب بوده و non-comedogenic باشد. این مرطوب کننده ها از تولید بیش از حد روغن در پوست جلوگیری می کنند و تغذیه و رطوبت خوبی را برای چوست ایجاد می کنند. معمولا این مرطوب کننده ها سرشار از امگا 3، 6، 9 هستند و برای پوست چرب بسیار مناسب می باشند.
- هفته ای یک بار از ماسک ترمیم کننده استفاده کنید!
   استفاده هفتگی از ماسک های ترمیم کننده را می توان به یک "تنظیم مجدد" برای پوست تعریف کرد. توصیه می کنیم با بررسی های درست یک ماسک مناسب برای پوست خود پیدا کنید و به طور مداوم و هفتگی از آن استفاده نمایید. معمولا ماسک های صورت که حاوی خاک رس و یا زغال فعال هستند گزینه مناسبی برای پوست های چرب می باشند و با سم زدایی از پوست به از بین رفتن روغن و باکتری های اضافه در پوست کمک می کنند. با استفاده مداوم از این ماسک ها به تدریج بافت پوست بهتر و طبیعی تر می شود. 

روش های مراقبت از پوست چربReviewed by آرایشگاه on May 23Rating: 3.0روش های مراقبت از پوست چرب افرادی که پوست چرب دارند برای رفع چربی سطح پوست خود می توانند از روش های مختلفی استفاده نمایند که در این میان روش های طبیعی مناسب ترین روش هستند. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که پوست چرب دارند برای رفع چربی سطح پوست خود می توانند از روش های مختلفی استفاده نمایند که در این میان روش های طبیعی مناسب ترین روش هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *