مدل لاک ناخن کریسمس
دی ۱, ۱۳۹۶
ماسک زردچوبه
ماسک ضد چروک دور لب با زردچوبه
دی ۱, ۱۳۹۶

نکات مهم در انتخاب رنگ رژلب

انتخاب رژلب

نکات مهم در انتخاب رنگ رژلب

نکات مهم در انتخاب رنگ رژلب

    رژ لب یکی از لوازم آرایشی پرطرفدار است که هر دختر جوان و حتی خانم مسنی به آن علاقه دارد. زیرا این محصول آرایشی جذابیت خاصی به چهره خانم ها می دهد. انتخاب رنگ رژلب به رنگ پوست و تن آن بستگی دارد. رژ لب رو انتخاب رنگ آن تأثیر بسیار زیادی در آرایش هر فرد دارد. اینکه برای چه مراسمی و چه مناسبتی آرایش می کنید بسیار مهم است زیرا در انتخاب رنگ آرایش تأثیر بسزایی دارد. به طور مثال آرایشی برای محل کار انجام می دهید با آرایش مهمانی کاملا تفاوت دارد. رژلب ها شامل بافت و انواع متفاوت است که انواعی مانند درخشان، اکلیلی، مات و با ماندگاری بالا را شامل می‌شوند. 
   برای انتخاب رژلب مناسب در ابتدا باید رنگ لب خود را مدنظر قرار دهید. توصیه می کنیم برای استفاده روزانه، رنگی را انتخاب نمایید که کمی از رنگ طبیعی لب های شما تیره‌ تر باشد و برای مهمانی‌ها و آرایش شب، رنگی که کاملا تیره‌ تر است و بیشتر جلب توجه می کند را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید همیشه رنگ رژلب را در نور طبیعی روز انتخاب نمایید تا رنگ واقعی آن را ببینید. اگر چند رنگ را روی لب های خود امتحان می‌ کنید، حتما رنگ قبلی را کاملا پاک نمایید تا رنگ‌ها با هم ترکیب نشوند. برای استفاده از رنگ‌ های ملایم و روشن رژلب، حتما آرایش چشم جذاب و دلربایی را انتخاب کنید تا کاملا به چشم آید.

نکات مهم در انتخاب رنگ رژلبReviewed by سه رخ on Dec 22Rating: 3.0نکات مهم در انتخاب رنگ رژلببرای انتخاب رنگ رژلب باید به رنگ پوست خود و فضایی که قرار است در ان قرار گیرید توجه داشته باشید. در این مقاله نکاتی مناسب برای انتخاب رنگ رژ لب را به شما آموزش می دهیم.

برای انتخاب رنگ رژلب باید به رنگ پوست خود و فضایی که قرار است در ان قرار گیرید توجه داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *