ماسک سس مایونز
ماسک آبرسان مو با سس مایونز
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶
آرایش چشم صورتی
آرایش چشم صورتی برای ولنتاین
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶

هاشور ابرو به روش میکرو فیبروز

میکروفیبروز ابرو

هاشور ابرو به روش میکرو فیبروز

هاشور ابرو به روش میکرو فیبروز

   امروزه روش های جدیدی برای طراحی و تاتوی ابرو وجود دارد که در آرایشگاه های زنانه از آن استفاده می کنند. بیس و پایه کار در تتو و هاشور ابرو، تزریق جوهر سازگار با بافت پوست به داخل بافت ابرو می باشد تا حالتی شبیه به مو و تار ابرو ایجاد شود و موجب زیایی و پر پشت به نظر رسیدن ابروها خواهد شد. در روش‌ های قدیمی تاتو ، این جوهر به شکلی که اصلا طبیعی به نظر نمی‌ رسید را به پوست تزریق می‌ کردند که اتفاقا پاک کردن آن نیز بسیار مشکل بود، زیرا جوهر به عمق پوست نفوذ می کرد.
   تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز با روش‌ های قدیمی در دو موضوع است، اولا که جوهر به سطح پوست تزریق شده که پاک کردن آن را راحت کرده و می‌ توان مدل تتو ابرو و هاشور آن را به راحتی تغییر داد و مورد دیگر این است که در این روش، از قلمی بسیار ظریف و با دقت بالا استفاده می گردد که با روش دستی، فرد تتو کننده، نقش‌ های ظریف مو مانند روی پوست ایجاد خواهد کرد که حالتی بسیار طبیعی و زیبا مانند تارهای خود ابرو به صورت هاشور دارد. این روش امکان قرینه سازی ابرو و پرپشت کردن آن را نیز فراهم خواهد کرد و می‌توانید از آن فقط در بخشی از ابرو استفاده کنید! روش میکروفیبروز روشی جدید برای هاشور ابروها است که حالتی کاملاً طبیعی و زیبا به ابروها می دهد به گونه ای که کسی تشخیص نمی دهد که تاتو انجان داده اید و یا موهای ابروهای خود شما است. این روش امروزه طرفداران بسیاری در آرایشگاه زنانه دارد.

هاشور ابرو به روش میکرو فیبروزReviewed by سه رخ on Feb 3Rating: 3.0هاشور ابرو به روش میکرو فیبروزتاتو و هاشور ابرو به روش میکروفیبروز یکی از شیوه های جدید طراحی ابرو است که حالتی بسیار طبیعی و زیبا به ابروها می دهد. در این مقاله این روش هاشور را به شما آموزش میدهیم.

تاتو و هاشور ابرو به روش میکروفیبروز یکی از شیوه های جدید طراحی ابرو است که حالتی بسیار طبیعی و زیبا به ابروها می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *