ماسک آبرسان ماست
ماسک مرطوب کننده صورت با ماست
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶
مهم ترین راهنمای آرایش بر اساس فرم صورت
راهنمای آرایش بر اساس فرم صورت
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

کاشت ناخن ژل

کاشت ناخن

کاشت ناخن ژل

کاشت ناخن ژل

   بسیاری از خانم ها دارای ناخن هایی شکننده و ضعیف هستند و در بیشتر مواقع نمی توانند ناخن های خود را به اندازه دلخواه بلند کنند. در این شرایط شاید کاشت ناخن یک انتخاب مناسب برای داشتن ناخن‌ هایی بلند، یکدست و محکم باشد. البته کاشت ناخن خود دارای روش ها و مدل های مختلفی است که هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند. اما یکی از روش های کاشت، کاشت ناخن ژل است.
   کاشت ناخن ژل روشی مانند کاشت ناخن پودری است با این تفاوت که مواد مخصوص این نوع کاشت آماده بوده و آن را بر روی تیپ ناخن و یا ناخن طبیعی قرار خواهند داد و سپس با استفاده از ستگاه یو وی ( UV ) ژل مخصوص را روی ناخن تثبیت خواهند کرد. در این روش معمولا از 2 تا 3 لایه ژل مخصوص بر روی ناخن استفاده می کنند و پس از هربار ژل زدن به ناخن از دستگاه یو وی استفاده می کنند تا ژل روی ناخن خشک گردد. این روش معمولا سریع‌ تر از روش کاشت ناخن پودری انجام می شود. با استفاده از این روش ناخن ها به صورت طبیعی رشد خود را خواهند داشت و در ضمن رشد، دچار شکستگی و یا آسیب های احتمالی نخواهند شد. در آرایشگاه های زنانه روش کاشت ناخن ژل طرفداران بسیاری دارد.

کاشت ناخن ژلReviewed by سه رخ on Feb 7Rating: 3.0کاشت ناخن ژلکاشت ناخن ژل یکی از پرطرفدار ترین انواع کاشت ناخن در آرایشگاه است که مانع از شکستگی و رشد ضعیف ناخن ها می شود. در این مقاله این نوع کاشت را به شما معرفی می کنیم.

کاشت ناخن ژل یکی از پرطرفدار ترین انواع کاشت ناخن در آرایشگاه است که مانع از شکستگی و رشد ضعیف ناخن ها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *