انواع صندلی آرایشگاه مردانه
صندلی آرایشگاه مردانه
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶
روغن نارگیل و روغن کرچک
رشد سریع مو با روغن نارگیل و کرچک
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶

کانسیلر دور چشم جنتل تاچ مای

کانسیلر مای

کانسیلر دور چشم جنتل تاچ مای

کانسیلر دور چشم جنتل تاچ مای

   مای یکی از برند های محصولات آرایشی است که دارای انواع لوازم آرایشی بهداشتی بوده و بسیار پرطرفدار نیز است. یکی از محصولات مای، کانسیلر دور چشم جنتل تاچ است که حاوی ترکیبات ضد چروک قوی بوده و از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و پوست اطراف چشم را روشن تر و نرم تر خواهد کرد. استفاده از این کانسیلر ظاهری شاداب و با طراوت را به پوست اطراف چشم می بخشد. این کانسیلر برای انواع پوست مناسب می باشد و دارای رنگ بندی متنوع است که در بازار یافت می شود. 
   کانسیلر را با استفاده از اپلیکاتور نرم خود محصول، برای پوشش دادن پوست ناحیه زیر چشم استفاده کنید و با ضربات آهسته سرانگشتان خود، به آرامی و بطور یکدست روی پوست پخش کنید. این کانسیلر خطوط سطحی ایجاد شده در زیر چشم را پوشانده و در طول مدت موجب از بین رفتن آن ها می شود. در آرایشگاه از این کانسیلر برای زیر سازی آرایش استفاده می شود. 

کانسیلر دور چشم جنتل تاچ مایReviewed by سه رخ on Feb 2Rating: 3.0کانسیلر دور چشم جنتل تاچ مایکانسیلر دور چشم جنتل تاچ مای یکی از محصولات پرطرفدار مای است که موجب از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد. در این مقاله این محصول را به شما معرفی می کنیم.

کانسیلر دور چشم جنتل تاچ مای یکی از محصولات پرطرفدار مای است که موجب از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *