آموزش آرایش صورت گرد
آرایش مناسب با صورت گرد
بهمن ۱, ۱۳۹۷
بهترین رنگ رژلب
بهترین رنگ رژلب برای آرایش ولنتاین
بهمن ۲, ۱۳۹۷

کاهش ریزش مو

کاهش ریزش مو

درمان ریزش مو

کاهش ریزش مو

   بسیاری از خانم ها و حتی آقایان دچار ریزش مو می شوند. عوامل بسیاری موجب ریزش موها خواهند شد. شروع دوره پیری، تغییرات هورمونی، تغییرات فصلی، استرس، آسیب دیدگی های پوست سر، شوک های عاطفی، وراثت، بیماری های پوست سر و غیره از جمله این عوامل می باشند. برای فهمیدن اینکه ریزش موها طبیعی است یا خیر باید هر روز صبح بالش خود را نگاه کنید. اگر بیش از حدود ده تار مو روی آن پیدا کردید، باید با پزشک یا متخصص پوست مشوتر کنید و راه حل مناسب را انتخاب کنید.
   موهای ما هر روز در حال نو شدن می باشند. بنابراین از دست دادن 50 تا 100 تار مو در هر روز، خصوصاً هنگام شامپو زدن، برس زدن، در حال در آوردن لباس و در حین تمام فعالیت های روزانه کاملاً طبیعی است. اما جالب است بدانید ماساژ پوست سر تا حد زیادی از ریزش موها جلوگیری کرده و میزان ریزش را کاهش می دهد. ماساژ منظم و آرام پوست سر به کمک انگشتان و کف دست میکرو جریان های موضعی را در کف سر فعال می کند. در واقع، به این ترتیب پوست سر ما توسط رگ های خونی آبیاری خواهند شد. این رگ ها هم به نوبه خود حامل مواد مغذی هستند و در عوض ضایعات را می برند.
   ماساژ باعث مرتب شدن تولید سبوم در پوست سر می شود؛ از رده خارج شدن خود به خود سبوم عامل بسیار مهمی در خفه کردن ریشه موها است. ضمناً، ماساژ مانند یک ضد استرس موضعی عمل خواهد کرد، این کارکرد ماساژ موقعیت مناسبی را برای رشد و نمو موهای جدید ایجاد می کند. به موازات ماساژ دادن موها، باید تغذیه ای متعادل هم برای موها در نظر بگیرید. موهای ما برای روییدن و زیبا بودن، به تغذیه خوب نیاز دارند. به خصوص نیازمند ویتامین های گروه B، ویتامین E، آهن، منیزیم، کلسیم، عناصر کمینه مانند سیلیس، گوگرد، اسیدهای آمینه و سازنده های پروتئین است.
   هر روز موهای خود را از ریشه برس بزنید. با این کار سبوم ها را بین تمام طول مو تقسیم می کنید. بعد از شامپو زدن، موها را با آب ولرم یا سرد، حسابی آب کشی کنید. از شامپوهای ملایم با PH خنثی استفاده کنید. از سشوار کردن موها با باد داغ خودداری کنید. موها را با یک حوله و در جریان هوای آزاد خشک کنید.

کاهش ریزش موReviewed by آرایشگاه on Jan 21Rating: 3.0کاهش ریزش موبرای کاهش ریزش موها روش های مختلفی وجود دارد که بهترین آن ها استفاده از ماساژ پوست سر با انگشتان است و همچنین تغذیه موها که توسط شامپوهای مناسب انجام می شود. در این مقاله روش های کاهش ریزش مو را آموزش می دهیم.

برای کاهش ریزش موها روش های مختلفی وجود دارد که بهترین آن ها استفاده از ماساژ پوست سر با انگشتان است و همچنین تغذیه موها که توسط شامپوهای مناسب انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *