آرایش لب برای ولنتاین
رژلب مات برای آرایش ولنتاین
بهمن ۱, ۱۳۹۷
کاهش ریزش مو
کاهش ریزش مو
بهمن ۱, ۱۳۹۷

آرایش مناسب با صورت گرد

آموزش آرایش صورت گرد

آرایش صورت گرد

آرایش مناسب با صورت گرد

   خانم های برای آرایش حرفه ای قبل از هر چیزی باید مدل صورت خود را به درستی بشناسند تا بتوانند متناسب با فرم و حالت چهره بهترین آرایش و گریم را انجام دهند. صورت خانم ها باهم متفاوت است و هر کدام مدل خاصی دارند. شما زمانی که مدل صورت خود را بشناسید به راحتی می توانید نواقص و عیوب صورت خود را برطرف کنید و در کنار آن می توانید نقاط قوت چهره خود را برجسته تر کرده و چهره ای فوق العاده و جذاب از خود به نمایش بگذارید.
   شما با آشنایی با انواع مدل صورت می توانید آرایش چشم ها، آرایش گونه و مدل کانتورینگ متناسب با آن را تشخیص دهید. به همین دلیل است زمانی که در ارایشگاه توسط افراد حرفه ای چهره شما گریم و آرایش می شود بسیار جذاب و خاص به نظر می رسید زیرا آرایشگر بر حسب تجربه با توجه به فرم چهره شما زیباترین آرایش را برای چهره شما انتخاب و اجرا می کند. در این مطلب سعی داریم آرایش مناسب با صورت دایره ای شکل را به شما آموزش دهیم. 
   در این مدل صورت، هیچ زاویه‌ ای وجود ندارد و عرض و طول صورت با هم برابر است. به همین دلیل شما باید سعی کنید با استفاده از تکنیک کانتورینگ، مقداری چهره را زاویه دار نشان دهید و تعادل مناسبی در چهره ایجاد کنید. 
کانتورینگ: بهتر است قسمت کنار صورت از پیشانی تا پایین یعنی استخوان فک را با هایلایتر تیره، سایه بزنید تا کمی از پهنای صورت گرفته شود و حالت کشیده به آن ببخشد. سپس با هایلایتر روشن، بخش مرکزی پیشانی، چانه و گونه (زیر چشم) را روشن نمایید، این کار به صورت شما زاویه و کشیدگی مناسبی می دهد.
رژگونه: رژگونه رنگ روشن را روی گونه بزنید تا آن را بولد کند، می‌ توانید کمی هم رنگ تیره‌ تری را زیر استخوان گونه استفاده کنید.

آرایش مناسب با صورت گردReviewed by آرایشگاه on Jan 21Rating: 3.0آرایش مناسب با صورت گردخانم هایی که صورت گرد دارند باید برای آرایش چهره خود با استفاده از تکنیک کانتورینگ مقداری چهره را زاویه دار کنند تا پهنی صورت کمتر شود. در این مقاله آرایش مناسب با صورت گرد را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که صورت گرد دارند باید برای آرایش چهره خود با استفاده از تکنیک کانتورینگ مقداری چهره را زاویه دار کنند تا پهنی صورت کمتر شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *