مدل موی پیکسی
مدل مو کوتاه پیکسی به سبک سلبریتی ها
بهمن ۱, ۱۳۹۷
آموزش آرایش صورت گرد
آرایش مناسب با صورت گرد
بهمن ۱, ۱۳۹۷

رژلب مات برای آرایش ولنتاین

آرایش لب برای ولنتاین

رژلب مات برای آرایش ولنتاین

رژلب مات برای آرایش ولنتاین

   با توجه به نزدکی شدن جشن عشاق و روز عشق به نام روز ولنتاین بسیاری از خانم ها در این روز تمایل دارند زیباترین آرایش را داشته باشند. برای آرایش روز ولنتاین بهتر است از رژلب های مات استفاده کنید. اینکه بتوانید رژلب مات را بدون نقص و صحیح بر روی لب ها بزنید نیازمند مهارت بالا و تکنیک های خاص است. برای اینکه بتوانید رژلب مات بر روی لب های خود داشته باشید باید لوازم آرایش مناسب برای این آرایش را تهیه کنید و طبق دستور زیر شروع کنید:
قدم اول: استفاده از اسکراب مناسب
   اولین و مهمترین قدم برای داشتن رژلب مات مناسب این است که صفحه آرایشی نرم و صافی داشته باشد، به همین دلیل بهتر است که قبل از زدن هر چیزی از یک اسکراب لب خوب استفاده نمایید که به آرامی از لب ها لایه برداری کند، لب ها را رطوبت رسانی کرده و سطح لب را نرم کند. اگر لب های خشک دارید می توانید از اسکراب خانگی شکر و عسل استفاده کنید.
قدم دوم: استفاده از بالم لب آبرسان
   اگر اسکراب لبی که استفاده می کنید رطوبت و آبرسانی مورد نیاز را برای لب ها ایجاد نمی کند، حتما از یک بالم لب که رطوبت کافی داشته باشد استفاده نمایید، بخصوص اگر هوای محل زندگی شما سرد است، بالم لب یکی از واجبات آرایشی است.
قدم سوم: استفاده از مداد لب نرم
   یکی از سخت ترین مراحل زدن رژلب مات این است که از خط بیرون نزنیم، به همین دلیل است که استفاده از خط لب بسیار مهم است. بهتر است از یک مداد لب مخملی نرم استفاده کنید و روی خط اصلی لب ها بکشید، برای اینکه لب ها پرتر و جذاب تر شود می توانید داخل لب را هم با همان مداد کمی پر کنید.
محصول پیشنهادی: مداد لب Suede Matte Lip Liner از نیکس.
قدم چهارم: استفاده از براش رژلب
   یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای زدن رژلب مات بدون نقص استفاده از براش رژ لب است. می توانید از یک براش کاربر پسند و قابل حمل استفاده نمایید، این براش ها به دلیل سر مخروطی ملایمی که دارند هم کار با آن ها بسیار راحت است و هم کنترل بالایی برای ارایش لب ها به شما می دهند. 
محصول پیشنهادی: Retractable Lip Brush از IT.
قدم پنجم: زدن رژلب مات با نوک اپلیکاتور
   اگر از رژلب مات مایع استفاده می کنید، حتما از نوک و لبه آن برای کشیدن لب و سپس پر کردن آن استفاده کنید و اگر از رژلب مات جامد استفاده می کنید، نیمه بالایی که نوک باریکتری دارد را به دور لب بزنید و سپس داخل لب را پر کنید.
محصول پیشنهادی: Superstay Matte Ink از میبلین.
قدم ششم: مخفی کردن اشتباهات آرایشی
   در نهایت اگر هر خط اضافی یا بیرون زدگی را مشاهده کردید، براش رژلب را برداشته و کمی کانسیلر روی آن بکشید و به دقت دور لب را تمیز کنید، بهتر است از کانسیلر با کاوردهی کامل و غلظت زیاد استفاده کنید.
محصول پیشنهادی: Concealer Jar از نیکس.

رژلب مات برای آرایش ولنتاینReviewed by آرایشگاه on Jan 21Rating: 2.0رژلب مات برای آرایش ولنتاینبا نزدیک شدن به جشن روز ولنتاین بهترین آرایش برای این روز ارایش مات است که ماندگاری بیشتری دارد و چهره شما را جذاب تر نشان می دهد. در این مقاله رژلب مات برای آرایش ولنتاین را به شما آموزش می دهیم.

با نزدیک شدن به جشن روز ولنتاین بهترین آرایش برای این روز ارایش مات است که ماندگاری بیشتری دارد و چهره شما را جذاب تر نشان می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *