ماسک حنا برای درمان شوره سر
درمان شوره سر با ماسک موی حنا و تخم مرغ
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶
استفاده از رژگونه
نحوه ی استفاده از رژگونه طبق شکل صورت
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶

چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت سوم

چگونه بدون آرایش زیبا باشم

چگونه بدون آرایش زیبا باشم

چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت سوم

 

  • تمیز و سفید نگه داشتن دندان‌

یک لبخند زیبا به هر صورتی زیبایی دوچندان می‌بخشد. بنابراین مطمئن شوید هیچ چیز مانع این زیبایی نشود. از خمیردندان‌های سفید کننده استفاده کنید، بخصوص بعد از مصرف قهوه و چای؛ اما به خاطر داشته باشید استفاده‌ی زیاد از این خمیردندان‌ها می‌تواند مضر باشد پس به مقدار زیاد از آنها استفاده نکنید. اگر دندان‌های شما به طور طبیعی تیره و زرد است، برای سفید کردن آنها نزد دندانپزشک بروید.

  • مراقبت از پوست

متخصصین زیبایی تاکید می‌کنند که نباید صورت را بیشتر از ۲بار در روز شست و بهتر است یکی از این دفعات قبل از خواب باشد. هنگام صبح می‌توانید از شیر، لوسیون یا یخ برای پاکسازی پوست استفاده کنید. نکته‌ی مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که پوست خود را زیاد نمالید تا به پوست‌تان آسیب نرسانید. ماسک‌های صورت یا اسکراب‌  استفاده کنید.

 

 

چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت سومReviewed by سه رخ on Aug 11Rating: 3.5چگونه بدون آرایش زیبا باشم مراقبت از پوست یکی از مسائلی است که آرایشگاه ها و متخصصین زیبایی تاکید می‌کنند که نباید صورت را بیشتر از ۲بار در روز شست و بهتر است یکی از این دفعات قبل از خواب باشد. هنگام صبح می‌توانید از شیر، لوسیون یا یخ برای پاکسازی پوست استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *