چگونه بدون آرایش زیبا باشم
چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت سوم
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶
پدیکور ناخن
آموزش پدیکور ناخن
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶

نحوه ی استفاده از رژگونه طبق شکل صورت

استفاده از رژگونه

نحوه ی استفاده از رژگونه طبق شکل صورت

نحوه ی استفاده از رژگونه طبق شکل صورت

 

رژ گونه چهره‌ای جذاب را برای شما فراهم می‌کند، اما زدن رژ گونه نیاز به مهارت خاصی دارد و رسیدن به این مهارت با آموزش و تمرین میسر می‌شود.

  • مربعی :

چهره‌های مربع، در دو طرف راست به نظر رسیده و خط فک آن‌ها نسبتا مسطح است (مانند اولیویا وایلد و آنجلینا جولی)؛ بنابراین، در این‌جا، باید رژ گونه را به سمت گوشه‌ها ببرید. لارامی می‌گوید: با یک صورت مربعی شکل، شما باید تمام گونه، از گوشه‌ی ابرو تا خط رویش موهایتان را رژ گونه بزنید.از افراد مشهوری که دارای این فرم صورت هستند،

  • الماسی :

اگر شما دارای صورتی به شکل الماس هستید، باید هدفتان، توجه به بخش پایینی صورت باشد، بنابراین برس را بالای استخوان گونه قرار دهید و به سمت گوش و پایین چشمتان بکشید و گونه‌هایتان را برجسته کنید. از افراد مشهور با صورت الماسی، می‌توان از اشلی گرین، ریحانا، آدری تاوتو، الیزابت هارلی و نیکول کیدمن نام برد.

  • قلبی :

اگر یک صورت دراز با گونه‌های برجسته و چانه‌ی باریک دارید، احتمالا جزو این دسته قرار می‌گیرید. برس را به میزان کم، به رژگونه آغشته کنید، سپس برس را به شکل (c)، از پایین گیجگاه به سمت استخوان گونه بکشید. بیشتر ماده را بر روی گونه‌هایتان بکشید و سپس آن را به سمت گیجگاه برگردانید، از پایین به سمت بالا. لارمی تأکید می‌کند که مواظب باشید از محدوده‌ی گفته‌شده بالاتر نروید، زیرا شما فقط می‌خواهید گونه‌ی خود را برجسته نشان دهید. از افراد مشهوری که  این فرم صورت را دارند.

  • مستطیلی :

 آیا تمام پیشانی، گونه‌ها و خط فک شما، همه در یک امتداد هستند شما دارای صورت مستطیلی هستید. از برجسته‌ترین قسمت گونه، شروع کنید و به سمت بینی رفته و سپس به سمت شقیقه بروید. گونه‌های شما در این شکل از صورت به‌ اندازه کافی برجسته هستند، بنابراین برس را کمتر روی گونه‌هایتان بکشید. لارمی توصیه می‌کند که کمی رژ گونه روی پیشانی و دو طرف ابروها بکشید.

  • بیضی :

چهره‌های بیضی، دارای گونه‌های تا حدودی برجسته، پیشانی باریک و چانه‌ای باریک‌تر هستند. لارامی توصیه می‌کند که قلم‌مو را کاملا به رژ گونه آغشته کرده، سپس از برجسته‌ترین استخوان گونه شروع کنید و برس را به سمت لاله گوش و سپس شقیقه ببرید و در آخر کمی هم برس به بالای شقیقه بکشید. از افراد مشهوری که صورتشان بیضی‌شکل است، می‌توان از جسیکا آلبا، بیانسه، اوا مندز، کیت هادسون، کندال جنر و اولیویا پالرمو نام برد.

  • گرد :

گونه‌ها، بخش زیادی از صورت‌های گرد را تشکیل داده و معمولا در قسمت فک انحنا دارند. لارامی توصیه می‌کند که برای این مدل صورت، ابتدا جلو آینه بایستید، لبخند بزنید و بعد با برس رژ گونه، دو ضربه‌ی سریع به سیب گونه ( برجسته‌ترین قسمت گونه) بزنید. از یک ‌قلم‌مو و ضربات کوچک استفاده کنید، برس را به سمت بالای شقیقه و پایین لاله‌ی گوش بکشید. دقت کنید که به سمت بینی کشیده نشود، زیرا این کار باعث می‌شود که صورتتان گردتر به نظر بیاید.از افراد مشهوری که صورت گردی دارند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *