استفاده از رژگونه
نحوه ی استفاده از رژگونه طبق شکل صورت
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶
مهم ترین خواص ماسک شیر و عسل
خواص ماسک شیر و عسل
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶

آموزش پدیکور ناخن

پدیکور ناخن

آموزش پدیکور ناخن

آموزش پدیکور ناخن

1. باید لاک های قبلی را از ناخن های پا، پاک نمایید. سپس ناخن های خود را با ناخن گیر مرتب کنید. لبه های زبر ناخن را با سوهان صاف کرده و به ناخن شکل دهید.
2. وان حمام و یا یک لگن را با آّب ولرم رو به داغ بسته به دمای مدنظرتان پر نمایید. درون آب یک فنجان نمک فرنگی اصل (سولفات دومنیزی) و چند قطره از روغن های ضروری مانند رزماری، اوکالیپتوس یا منتول برای خاصیت پاک کنندگی آن بریزید.
3. روی یک صندلی راحت نشسته و پاهایتان را درون آب قرار دهید. پاها را چند دقیقه درون آب قرار داده تا عملیات پاکسازی انجام شود.
4. یک اسکراب پا روی تمام سطح پا و ساق پا بزنید. سپس پاها را آبکشی نمایید.
5. سوهان پا و یا سنگ پا را درون آب قرار داده و آن را نم دار کنید. کف زبر آن را به آرامی کف پا و به ویژه نواحی سفت شده مثل پاشنه پا کشیده تا پوسته های آن از بین بروند.
6. پوسته های مرده را با شستن پاها از روی پا پاک کرده و با حوله خشک کنید.
7. با کرم مرطوب کننده پاهای خود را نرم کنید. همزمان با لوسیون پاها را ماساژ داده تا موجب افزایش جریان خون در آن شود.لوسیون را از روی انگشتان پا پاک کنید تا لاک ناخن بهتر روی آن ها قرار گیرد.
8. انگشتان پا را به وسیله جدا کننده از هم فاصله دهید. آرایشگران در آرایشگاه توصیه می کنند از براق کننده ناخن روی همه ناخن های پا استفاده نمایید.
9. د رنگ لاک مورد علاقه خود را به صورت دو لایه بر روی ناخن ها زده و سپس برای دوام بیشتر و جلوگیری از کنده شدن رنگ لاک، از یک لایه براق کننده روی ناخن های پا استفاده نمایید.

آموزش پدیکور ناخنReviewed by سه رخ on Aug 11Rating: 4.0آموزش پدیکور ناخنپدیکور ناخن روشی برای ترمیم ناخن های پاست که در آرایشگاه انجام میشود. در این مقاله مراحل پدیکور ناخن را به شما آموزش میدهیم.

1 دیدگاه

  1. آرایشگاه شیرین گفت:

    دوستان توجه کنید که می تونید توی خونه هم پدیکور رو انجام بدین اما به آرایشگاه مراجعه کنید تا با ماسک های مختلف و حتی پارافین پاهاتون رو ماساژ بدن و درمان کنن. من معمولا برای شستشوی پاهای مشتری هام ازکمی گلاب استفاده می کنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *