اپیلاسیون با وکس
آموزش اپیلاسیون ناحیه تناسلی با وکس
بهمن ۲, ۱۳۹۶
کرم مرطوب کننده
ویژگی کرم مرطوب کننده مناسب
بهمن ۳, ۱۳۹۶

آبرسان مو با اسانس

اسانس مو

آبرسان مو با اسانس

آبرسان مو با اسانس

   بسیاری از خانم ها و آقایان تصور می کنند از اسانس ها و عطرها فقط برای درمان جوش می توان استفاده کرد. اما نکته جالب دقیقا این جاست که با استفاده از اسانس (عطرمایه، اسانس محلول یا عصارهٔ الکلی همراه با روغن فرار) می توان موهای خشک را درمان کرد. اسانس، موجب تغذیه مو شده و استحکام، درخشندگی و شادابی موها را افزایش می دهد. البته برای درمان موها با اسانس ها باید از اسانس مخصوص مو استفاده کرد.باید پوست و موی سر خود را آهسته با یک اسانس مخصوص موهای خشک مدتی ماساژ دهید.
   اسانس‌ هایی که برای درمان خشکی مو استفاده می شوند عبارتند از: چوبِ صندل، رُزماری، شمعدانی و اسطوخودوس. قبل از شامپو کردن، موها را با این اسانس‌ های روغنی ماساژ داده و بعد از چند دقیقه موهای خود را بشویید. این اسانس ها خشکی و وزی مو را گرفته و موجب آبرسانی موها خواهند شد که در نهایت موها حالتی نرم و لطیف پیدا می کنند. 

آبرسان مو با اسانسReviewed by سه رخ on Jan 23Rating: 3.0آبرسان مو با اسانسبرای درمان خشکی و حالت وز بودن موها می توان از اسانس های مخصوص مو استفاده نمود که موجب آبرسانی و هیدراته کردن موها خواهند شد. در این مقاله اسانس های آبرسان مو را به شما معرفی می کنیم.

برای درمان خشکی و حالت وز بودن موها می توان از اسانس های مخصوص مو استفاده نمود که موجب آبرسانی و هیدراته کردن موها خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *