اسانس مو
آبرسان مو با اسانس
بهمن ۳, ۱۳۹۶
انواع ترولی آرایشگاهی
ترولی آرایشگاه
بهمن ۳, ۱۳۹۶

ویژگی کرم مرطوب کننده مناسب

کرم مرطوب کننده

ویژگی کرم مرطوب کننده مناسب

ویژگی کرم مرطوب کننده مناسب

   امروزه بسیاری از خانم ها و حتی آقایان برای لطافت و نرمی پوست خود اهمیت ویژه ای قائلند. به حدی که از انواع کرم های مرطوب کننده و ماسک های گیاهی و طبیعی برای زیباسازی و لطافت پوست خود استفاده می کنند. اما اینکه از چه نوع کرمی و با چه رایحه ایس استفاده کنیم کاملاً شخصی و سلیقه ای است. قبل از هر چیزی باید نوع پویت خود را بشناسید. زیرا تمامیم کرم های مرطوب کننده و حتی ماسک های مرطوب کننده قابل استفاده برای هر نوع پوستی نیست. 
   به طور مثال افرادی که پوست خشک دارند باید از کرم های مرطوب کننده ای استفاده نمایند که در عین ایجاد و حفظ رطوبت پوست موجب برطرف شدن خشکی پوست نیز شوند. کرم های مرطوب کننده ویژگی های خاصی دارند که هنگام خرید باید به این ویژگی ها توجه فرمایید. در ادامه این ویژگی ها را بررسی می کنیم. 
- رنگ و بوي مناسب
- شفافيت و جلاي خوب و ظاهر کاملا يکنواخت
- عدم ايجاد حساسيت و آلودگي ميکروبي و قارچي هنگام مصرف
- قوام و ويسکوزيته مناسب
- قابليت پاک شدن سريع پس از شست و شو
- عدم ايجاد ظاهر چرب در پوست پس از مصرف
- قابليت جذب پوستي سريع پس از مصرف و ماساژ در پوست

ویژگی کرم مرطوب کننده مناسبReviewed by سه رخ on Jan 23Rating: 3.0ویژگی کرم مرطوب کننده مناسبکرم های مرطوب کننده و حتی ماسک های مرطوب کننده باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا بتوان به راحتی آن ها را برای حفظ رطوبت پوست استفاده نمود. در این مقاله ویژگی های کرم مرطوب کننده مناسب را به شما معرفی می کنیم.

کرم های مرطوب کننده و حتی ماسک های مرطوب کننده باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا بتوان به راحتی آن ها را برای حفظ رطوبت پوست استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *