شامپو رنگ مو
شامپو رنگ مو چیست؟
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷
مضرات شامپو رنگ مو
عوارض شامپو رنگ مو
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷

آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۳)

رنگ مژه

آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۳)

آموزش رنگ کردن مژه (قسمت3) :

  • رنگ به مژه های خود را بزنید.

از اپلیکاتور آغشته به رنگ بر روی مژه های خود استفاده کنید تا کمی از رنگ بر روی مژه های فوقانی و پایین هر دو چشم دریافت کنید. این کار شبیه ریمل زدن به مژه را چندین بار تکرار کنید. در هنگام رنگ کردن مژه، در یک آینه نگاه کنید. شروع با مژه های فوقانی. رنگ را بر روی قسمت های بالای مژه و زیرین آن یزنید. چشمانتان را بچرخانید و رنگ را به آرامی به مژه های پلک پایینی هم بزنید. هر دو قسمت بالا و پایین را در نظر بگیرید. تاجایی که ممکن است به ریشه های مژه های خود نزدیک شوید.
به زمان دقت کنید و دستان خود را آزاد و آماده بگذارید. اگر رنگ به چشم شما برسد، ممکن است باعث تحریک شود. اگر رنگ به داخل چشمان شما برود ، بلافاصله قبل از انجام هر کار ديگر آنرا سریعا بشوييد.

  • پوست خود را از رنگ مژه پاک کنید.

از یک توپ یا پد پنبه تمیز استفاده کنید تا لکه های رنگی که روی پلک ها یا گونه هایتان قرار گرفته اند،را پاک کنید. برای جلوگیری از لکه کردن رنگ بر روی مژه هایتان، با دقت کار کنید.

  • رنگ اضافی را بشویید.

15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا رنگ اعمال شود. پس از اطمینان از اینکه اعمال شد ، رنگ مرطوب را با آب گرم و پنبه بشویید. پنبه را در آب گرم فرو کنید، چشمان خود را ببندید و خطوط مژه بر رو پلک ها را به آرامی پاک کنید. پد را بشویید و سه یا چهار بار تکرار کنید. اگر چشمان شما هنوز به رنگ مژه آغشته است، دوباره آنها را تکان دهید و چندین بار شستشو دهید. از پنبه پاک یا پنبه ای خشک استفاده کنید تا منطقه را خشک کنید و هر رنگ باقی مانده را پاک کنید.

  •  هر چند ماه، رنگ مژه را تکرار کنید.

این رنگها معمولا 30 تا 45 روز طول می کشد. اگر نتایج را دوست دارید، باید بعد از یک یا دو ماه روند را تکرار کنید .

آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۳)Reviewed by سه رخ on Apr 3Rating: 3.0آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۳) برای استفاده از رنگ مژه باید پس از تست حساسیت و انتخاب رنگ مژه، رنگ را به مژه های بزنید و هر چند وقت یکبار آن را تمدید کنید. در این مقاله نحوه رنگ کردن مژه را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از رنگ مژه باید پس از تست حساسیت و انتخاب رنگ مژه، رنگ را به مژه های بزنید و هر چند وقت یکبار آن را تمدید کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *