رنگ کردن مژه
آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۲)
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷
رنگ مژه
آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۳)
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷

شامپو رنگ مو چیست؟

شامپو رنگ مو

شامپو رنگ مو چیست؟

شامپو رنگ مو چیست؟

   شامپو رنگ یکی از محصولات آرایشی و مراقبت از مو است که موجب افزایش و یا حفظ رنگ موهای شما می شود. البته برخی از انواع شامپوهای رنگ مو موجب از بین رفتن و حذف رنگ موی فعلی خواهد شد. یکی از ویژگی های بارز شامپو رنگ این است که تنوع رنگی بسیاری دارد و مانع از زرد یا نارنجی شدن رنگ موها در اطراف سر می شوند. جالب است بدانید شامپو مخصوص موهای هایلایت نیز در بازار وجود دارد و معمولا تمامی این نوع شامپوها ملایم و مرطوب می باشند و شامل ویتامین ها و مواد معدنی برای محافظت از آسیب دیدگی موها هستند.  شامپو رنگ های مخصوص موهای هایلایت به هماهنگی رنگها برای جلوگیری از برنجی شدن موهای هایلایت کمک می کنند، هرچند برای تمامی رنگ ها به یک اندازه، قوی نیستند. این کمک می کند تا از موهای بدون هایلایت که رنگ بیشتری از دست می دهند محافظت نمایید. به عنوان مثال مویی که به طور معمول با سفید کننده روشن شده است، این نوع از شامپو رنگ چون بسیار هیدراته است و شامل پروتئین است برای کمک به تقویت مو بسیار مناسب است. 
   زمانی که که مو رنگ می شود، رنگ موی طبیعی کمی یا کاملا از بین رفته و رنگ جدید جای آن را می گیرد. اکثر انواع شامپوهای رنگی، جهت پاک کردن رسوبات رنگی و حفظ رنگ مو برای مدت طولانی به اندازه کافی نرم و لطیف نیستند. برای سایه هایی از رنگ که در موها کار شده است و حفظ آن ها سخت است، انواع مختلفی از شامپو رنگی وجود دارد که با استفاده هر بار از این محصول مقدار کمی از رنگ را در آن قرار خواهد داد. سایه های عمیق قرمز یا سبز اغلب در معرض تغییر رنگ قرار دارند و این نوع محصول می تواند مقدار کمی از رنگ را به جای رنگ اصلی که در طول فرآیند تمیز کردن مو شسته می شود اضافه نماید.
   بعضی موها و انواع موها پس از رفع رنگ مو دچار تغییراتی می شوند. سایه های بلوند و خاکستری در این زمینه رایج هستند. اکثر انواع شامپو رنگی با ویژگی های رنگی دارای رسوبات کوچکی از بنفش یا آبی می باشند که به مقابله با این تغییر رنگ کمک خواهند کرد. شامپو بنفش به طور معمول کمک می کند تا موهای بلوند به رنگ نارنجی تبدیل نشود. شامپو بر پایه ی آبی کمک می کند تا موهای خاکستری، دچار زرد رنگی نشوند. 
   تقریبا تمام انواع شامپوهای رنگی شامل مرطوب کننده های سنگین برای کمک به فرآوری دوباره رشته های مو هستند. هر مدل مارک های تجاری خوب و نوع دارویی شامل پروتئین هایی نظیر کراتین هستند که به بهبود رنگ مو کمک می نمایند، زیرا فرایند خشک شدن موجب کمبود مو از پروتئین های طبیعی آن می گردد. بر خلاف سایر انواع شامپو که به منظور تمیز کردن موها ستفاده می شوند، شامپو رنگی معمولا شفاف تر بوده و حاوی مواد پاک کننده قوی تر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به موها و محافظت از رنگ مو است.

شامپو رنگ مو چیست؟Reviewed by سه رخ on Apr 3Rating: 3.0شامپو رنگ مو چیست؟شامپو رنگ مو یکی از انواع محصولات آرایشی و تقویتی مو است که موجب حفظ رنگ مو و تقویت موها با انواع پروتئین مو می گردد. در این مقاله این نوع شامپو را به شما معرفی می کنیم.

شامپو رنگ مو یکی از انواع محصولات آرایشی و تقویتی مو است که موجب حفظ رنگ مو و تقویت موها با انواع پروتئین مو می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *