ریباندینگ مو
ریباندینگ مو برای عید نوروز
اسفند ۸, ۱۳۹۶
آرایش مخصوص ولنتاین
آرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی برای ولنتاین
اسفند ۸, ۱۳۹۶

بلوند کردن موهای مشکی رنگ شده

بلوند کردن موی مشکی

بلوند کردن موهای مشکی رنگ شده

بلوند کردن موهای مشکی رنگ شده

   خانم هایی که موهای خود را به تیره ترین حالت ممکن یعنی مشکی رنگ کرده اند تصور می کنند که دیگر نمی توانند موهای خود را روشن کنند و یا اینکه موهای آن ها قابلیت تغییر رنگ را ندارد. اما در این مطلب سعی داریم نحوه روشن کردن موهای مشکی را به ساده ترین روش ها به شما آموزش دهیم. فقط در نظر داشته باشید این روش ها در طولانی مدت و استفاده مداوم و درست نتجی مناسب را خواهند داد. 
- شامپوی ضد شوره ( Anti- Dandruff Shampoo )
   شامپوهایی که برای حذف شوره سر در بازار وجود دارند حاوی مواد شیمیایی قوی می باشند که می‌تواند موهای تیره و مشکی را روشن کند. پس به جای استفاده از شامپوی معمولی‌ از این شامپو استفاده کنید تا موها به تدریج روشن شوند. خانم ها باید دقت کنند که از هیچ شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده نباید استفاده کنند. زیرا این شامپوها موجب تثبیت رنگ مو خواهند شد. 
- مایع ظرف‌شویی و جوش شیرین
   جهت اثرگذاری بیشتر در روند تغییر رنگ موی مشکی به روشن، موها را با مایع ظرف‌ شویی معمولی شست و شو دهید. مواد شیمیایی مایع ظرفشویی موجب روشن شدن موها خواهد شد. همچنین می‌ توان شامپو را با جوش شیرین ترکیب کرده و به عنوان رنگ بر مو استفاده کرد.
- درمان با روغن گرم
   درمان با روغن گرم (انواع روغن‌های آبرسان مانند بادام، نارگیل و زیتون) نیز موجب کم شدن رنگ مشکی مو خواهد شد و از طرفی موجب آبرسانی مناسب برای موها و شفافیت و درخشان شدن ان ها می شود. برای مصرف ابتدا روغن مورد نظر را گرم نمایید (نه در حدی که پوست را بسوزاند)، سپس به موها بزنید و با یک حوله یا کلاه رنگ روی آن را کاملاً بپوشانید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید و سپس موها را شست و شو دهید. این روش به تدریج تیرگی موها را از بین خواهد برد.پ
- استفاده از شامپوهای Anti Residue
   موها را با شامپوهایی که متخصصان مو بعد از کارهای تخصصی مانند ریباندینگ انجام می‌دهند شست و شو دهید، این شامپوها هر گونه مواد باقی‌ مانده روی موها را پاک کرده و می‌تواند تاثیر منفی این شامپوها را با استفاده‌ی منظم از "درمان با روغن گرم" به شدت کاهش می دهد.

بلوند کردن موهای مشکی رنگ شدهReviewed by سه رخ on Feb 27Rating: 3.0بلوند کردن موهای مشکی رنگ شدهخانم هایی که موهای خود را مشکی رنگ کرده اند می توانند به شیوه ای ساده و بدون دکلره در طول زمان موهای خود را روشن کنند. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که موهای خود را مشکی رنگ کرده اند می توانند به شیوه ای ساده و بدون دکلره در طول زمان موهای خود را روشن کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *