بلوند کردن موی مشکی
بلوند کردن موهای مشکی رنگ شده
اسفند ۸, ۱۳۹۶
آرایش بهاری
رنگهای مناسب برای آرایش بهاری
اسفند ۸, ۱۳۹۶

آرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی برای ولنتاین

آرایش مخصوص ولنتاین

آرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی برای ولنتاین

آرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی برای ولنتاین

ولنتاین یا جشم عشاق یکی از جشن های بسیار زیبا است که هر ساله در فصل زمستان برگزار می شود. خام ها در این روز آرایش هایی زیبا بر روی صورت خود انجام می دهند و سر قرارهای عاشقانه حاضر می شوند. یکی از آرایش های بسیار زیبا و پر  طرفدار برای جشن ولنتاین آرایش چشم اسموکی است. این مدل، یک آرایش کاملا متعادل است که نه فقط در روز ولنتاین، بلکه هر روز که قصد دارید چهره ای دلنشین داشته باشید، می توانید آن را امتحان کنید. در این نوع آرایش باید: 
1. ابروها حالت طبیعی خود را حفظ کرده و فقط کمی رنگ برای تیره کردن آنها، استفاده کنید.
2. ابتدا یک سایه برنزی در سراسر پلک بالا زده سپس گوشه های داخلی، سایه کمرنگ دودی و گوشه خارجی آن، به حالت v شکل یک سایه دودی پررنگ تر بزنید. 
3. لب ها را با رژلب صورتی روشن آرایش کنید. اگر تمایل دارید آرایش شما جذاب تر شود، برق لب را فراموش نکنید.
4. رژگونه را کاملا همرنگ با رژلب خود انتخاب کرده و بزنید تا تناسب و هماهنگی چهره برقرا شود.

آرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی برای ولنتاینReviewed by سه رخ on Feb 27Rating: 3.0آرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی برای ولنتاینآرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی یکی از زیباترین و متعادل ترین انواع آرایش برای جشن ولنتاین است که چهره ای زیبا و دلنشین به فرد می دهد.در این مقاله این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی یکی از زیباترین و متعادل ترین انواع آرایش برای جشن ولنتاین است که چهره ای زیبا و دلنشین به فرد می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *