آموزش ماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوست
ماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوست
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶
مدل های بافت مکزیکی
انواع بافت مکزیکی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶

بهترین زمان برای اسکراب

مناسب ترین زمان برای اسکراب صورت و بدن

بهترین زمان برای اسکراب

بهترین زمان برای اسکراب

به توصیه آرایشگران در آرایشگاه و متخصصین زیبایی در کلینیک های زیبایی سعی کنید در هفته دو بار، بر روی بدن و صورت خود اسکراب را انجام دهید. البته با توجه به فصول مختلف سال و تأثیر آب و هوا بر روی صورت تعداد دفعات اسکراب برای هر فرد متفاوت می باشد. زیرا در فصول گرم سال بدلیل تعرق زیاد، میزان ایجاد پوست های مرده را افزایش می دهد. پس در این فصول بهتر است به دفعات بیشتری از اسکراب برای سلامتی پوست خود بهره بگیرید. حتی استفاده از کرم ضدآفتاب موجب ایجاد سلول های مرده بر روی پوست می شود.
در فصل زمستان بدلیل سردی هوا و منقبض شدن پوست بدن کمتر به اسکراب نیاز دارد. آن هم صرفاً جهت اسکراب زبری های ناشی از تأثیر سردی هوا بر روی پوست. در فصل سرد حتی پوست های چرب نیاز کمتری به اسکراب خواهند داشت. قبل از هر چیزی دقت کنید از چه مارک اسکرابی استفاده میکنید! اسکرابی خوب و مناسب است که دانه های ریز داشه باشد زیرا دانه های درشت به پوست آسیب می رساند. استفاده از کرم های مرطوب کننده بعد از لایه برداری پوست فراموش نشود!

مطالب مرتبط:
اسکراب چیست؟

اسکراب نمک دریایی و روغن زیتون
اسکراب انار

اسکراب ماست و گردو
ماسک اسکراب شکلات
اسکراب بدن

 

بهترین زمان برای اسکرابReviewed by آرایشگاه on Aug 8Rating: 4.5بهترین زمان برای اسکراباسکراب صورت را باید با توجه به نوع پوست و فصل های مختلف سال انجام داد. به طور میانگین باید در طول یک هفته دو بار از اسکراب برای جوانسازی پوست خود بهره بگیرید.

1 دیدگاه

  1. شیما گفت:

    چقدر خوب من اصلا نمیدونستم که اسکراب بستگی به فصل داره که چجوری و کی انجام بشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *