ماسک برنج
لیفتینگ صورت با ماسک برنج
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶
مناسب ترین زمان برای اسکراب صورت و بدن
بهترین زمان برای اسکراب
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶

ماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوست

آموزش ماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوست

ماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوست

ماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوست

  •  زردچوبه + آب خیار + آبلیمو
    اگر مایل هستید تیرگی پوست خود را برطرف کنید، مقدار کمی پودر زردچوبه را با آب‌ خیار و آب لیمو مخلوط کرده و این مخلوط را روی پوست خود بمالید. پس از ۱۵ دقیقه پوستتان را با آب بشویید. اگر می‌خواهید از این روش نتیجه مطلوب را بگیرید، هر روز آن را تکرار کنید تا شاهد تغییرات چشمگیری باشید.

  •  آرد نخود+شیر + آبلیمو +زردچوبه
    مقداری آرد نخود را با کمی زردچوبه، مقداری شیر و مقداری آبلیمو مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا به ماده‌ای چسبناک تبدیل شود. بعد آن را روی پوست خود بمالید و منتظر شوید تا خشک شود. سپس آن را بشویید.
  •   زردچوبه + آرد نخودچی+ صندل + روغن بادام
    نصف لیوان آرد نخود را با دو قاشق چایخوری پودر زردچوبه و دو قاشق چای خوری پودر چوب صندل مخلوط کنید.یک قاشقچای خوری روغن بادام و کمی آب به مواد اضافه کنید تا مایه غلیظی به دست بیاید. مایه را به صورت بمالید و بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت بماند. سپس با مالیدن نوک انگشت ماسک را پاک کنید و صورت خود را با آب بشویید.
ماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوستReviewed by سه رخ on Aug 7Rating: 4.5ماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوستماسک های زردچوبه برای رفع تیرگی پوست بسیار مفید است. ردچوبه غنی از ماده ای به نام کورکومین است که خاصیت ضدباکتریایی و ضد التهابی دارد.

1 دیدگاه

  1. یاسمین گفت:

    خیلی عالی و خوب بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *