آموزش تقویت ابرو
پرپشت شدن ابرو با سیر
اسفند ۹, ۱۳۹۶
رنگ طبیعی مو
آموزش رنگ مو با گیاهان طبیعی
اسفند ۹, ۱۳۹۶

تیره کردن ابرو با سایه چشم

تیره کردن ابرو

تیره کردن ابرو با سایه چشم

تیره کردن ابرو با سایه چشم

شاید ساده‌ ترین روش تیره کردن ابروها، استفاده از سایه چشم باشد. سایه چشم یکی از محصولات پر مصرف آرایش صورت است که موجب زیبایی وجذابی چشمان خانم ها می شود. به علاوه این محصول می تواند با انتخاب رنگ مناسب، با تیپ و لباس خانم ها ست شود. سایه چشم را به راحتی می توان برای رنگ کردن ابروها به صورت موقت در ارایش ضورت استفاده نمود. در ادامه نکات لازم برای تیره کردن ابروها با سایه چشم به شما آموزش می دهیم:
1. یک سایه که رنگ طبیعی موها را دارد، انتخاب نمایید.
2. براش مخصوص سایه چشم را به آن آغشته کرده و به آرامی در سرتاسر ابروها بکشید. براش سایه را روی پوست به حالتی بکشید که هاله‌ا ی از رنگ ایجاد کند نه یک خط مشخص و پررنگ. در این صورت ابروها حالتی طبیعی و زیبا خواهد داشت. 
3. بعد از اینکه تمام ابرو را با سایه تیره کشیدید، حالا با یک رنگ که کمی روشن‌تر از رنگ قبلی است، دوباره روی ابروها را بکشید تا طبیعی تر جلوه کند.

تیره کردن ابرو با سایه چشمReviewed by سه رخ on Feb 28Rating: 3.0تیره کردن ابرو با سایه چشمبرای تیره کردن ابروها روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چهره ی خود را جذاب تر و زیبا تر نمایید. در این مقاله نحوه تیره کردن ابروها را با رنگ ابرو به شما آموزش می دهیم.

برای تیره کردن ابروها روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چهره ی خود را جذاب تر و زیبا تر نمایید. یکی از این روش ها تیره کردن ابروها با سایه چشم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *