روش های تمیز کردن ابرو
تمیز کردن ابرو با محلول شستشو صورت
اسفند ۹, ۱۳۹۶
تیره کردن ابرو
تیره کردن ابرو با سایه چشم
اسفند ۹, ۱۳۹۶

پرپشت شدن ابرو با سیر

آموزش تقویت ابرو

پرپشت شدن ابرو با سیر

پرپشت شدن ابرو با سیر

   سیر یکی از طبیعی ترین مواد برای تقویت و پرپشت کردن ابروها است، اما با سوزش فراوان همراه است، برای استفاده از سیر جهت تقویت ابروها باید آن را از وسط نصف کنید و کمی فشار دهید تا آب انداخته و بعد به موهای ابرو بزنید و آن ها را شانه بزنید و اجازه دهید مایع سیر به مدت چند ساعت بر روی موی ابرو بماندبهترین راه حل پیشنهادی ما به خانم‌ ها این است که یک عدد سیر را رنده کرده، آب آن را در جهت رویش ابرو روی ابروها قرار دهید. پس از آن که سیر خشک شد با آب ولرم ابروها را در جهت رویش شستشو دهید و حداقل روزی دوبار به این کار ادامه دهید. برای استفاده از سیر نکاتی را برای پرپشت کردن ابروها باید رعایت کنید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:
- زمانی که سیر روی ابرو خشک شد با ناخن سیر را از روی ابرو پاک ننمایید.
- افرادی که به سیر آلرژی دارند و پوستشان ملتهب خواهد شد از این روش استفاده نفرمایند.
- اجازه ندهید سیر به مدت طولانی روی پوست بماند چون باعث سوختگی می گردد.

پرپشت شدن ابرو با سیرReviewed by سه رخ on Feb 28Rating: 3.0پرپشت شدن ابرو با سیرسیر یکی از مواد طبیعی و مفید برای تقویت و پرپشت کردن ابروها است که در کوتاه مدت و با استفاده مداوم رشد ابروها را افزایش می دهد. در این مقاله خواص سیر برای پرپشت کردن ابروها را به شما اموزش می دهیم.

سیر یکی از مواد طبیعی و مفید برای تقویت و پرپشت کردن ابروها است که در کوتاه مدت و با استفاده مداوم رشد ابروها را افزایش می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *