آرایش مناسب برای صورت لاغر
گریم صورت لاغر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷
آرایش چشم خمار
چگونه چشم را خمار کنیم؟
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷

چه بخوریم تا چشمان زیبا داشته باشیم؟

رژیم غذایی مناسب برای چشمان زیبا

چه بخوریم تا چشمان زیبا داشته باشیم؟

چه بخوریم تا چشمان زیبا داشته باشیم؟

   بسیاری از دکترها و پژوهشگران معتقدند برای داشتن چشمانی زیبا باید رژیم غذایی مناسبی را رعایت کنید. خوراکی هایی هستند که به شما کمک می کنند تا چشمانی زیبا و درشت داشته باشید. پژوهشگران بر این باورند که هر کدام از این خوراکی ها به گونه ای در زیبایی فرد تاثیر گذارند.  به گفته آن ها اگر میخواهید چشمان درخشان داشته باشید، می توانید چای سبز بنوشید. چایسبز حاوی ترکیبی فوق العاده از آنتی اکسیدانها است که در سلامت چشم بسیار موثر است.
   تخممرغ حاوی مقدار زیادی پروتئین است که برای رشد مو بسیار ضروری است و البته می تواند به عنوان یک ماسک نیز عمل کند. به طور کلی برای داشتن چشمانی زیبا بهتر است از مواد غذایی حاوی ویتامین E و C را مصرف کنید. سعی کنید از مصرف غذاهای پرسدیم مانند سویا سس، سس کچاپ و ... خودداری کنیدو تا می توانید آب بنوشید تا مایعات از دست رفته بدن را جبران کند. 

چه بخوریم تا چشمان زیبا داشته باشیم؟Reviewed by آرایشگاه on May 3Rating: 3.0چه بخوریم تا چشمان زیبا داشته باشیم؟برای داشتن چشمانی زیبا بهتر است رژیم غذایی مناسبی را رعایت کرده و آب و چای سبز را مصرف کنید تا چشمان شما حالتی زیبا و جذاب داشته باشد. در این مقاله رژیم غذایی مناسب برای داشتن چشمانی زیبا را به شما معرفی می کنیم.

برای داشتن چشمانی زیبا بهتر است رژیم غذایی مناسبی را رعایت کرده و آب و چای سبز را مصرف کنید تا چشمان شما حالتی زیبا و جذاب داشته باشد.

1 دیدگاه

  1. فرناز گفت:

    چقدر جالب بود من واقعا نمیدونستم خوراکی این همه می تونه تأثیر گذار باشه. چقدر عکس چشماش خوشگله

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *