آموزش آرایش صورت لاغر
آرایش صورت لاغر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷
رژیم غذایی مناسب برای چشمان زیبا
چه بخوریم تا چشمان زیبا داشته باشیم؟
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷

گریم صورت لاغر

آرایش مناسب برای صورت لاغر

گریم صورت لاغر

گریم صورت لاغر

خانم هایی که صورت لاغر و کشیده دارند می توانند با استفاده از تکنیک های جذاب آرایشی صورت خود را پرتر جلوه دهند. با ما همراه باشید تا جدیدترین تکنیک های آرایشی را به شما آموزش دهیم:
1 - اگر صورت شما لاغر است، از مصرف رژگونه‌‌ های غلیظ و تیره به صورت اریب بر روی گونه خودداری کنید. 
2 - کرم‌ های برنز و خیلی تیره‌ تر از رنگ پوست را فراموش کنید.
3 - سعی کنید کرم همرنگ پوست یا حتی یک درجه روشن‌ تر از پوست را استفاده کنید و رژگونه کمرنگی که فقط کمی به گونه ها حجم دهد، انتخاب نمایید.
4 - استفاده از سایه‌ های چشم روشن‌ تر و براق‌ تر می‌تواند تأثیر زیادی در پرتر نشان دادن صورت داشته باشند. 
5 - رژگونه‌ های براق برای پرتر نشان دادن گونه‌ ها و صورت بسیار مناسب هستند. 
6 - حجیم کردن لب‌ ها با کمک خط لب و برق لب می‌ تواند صورت را تا اندازه‌ ای درشت‌ تر نشان دهد.
7 - ابروها را را نازک نکنید تا صورت بیش از اندازه کشیده و لاغر جلوه ندهد.
8 - ابروهای پهن و کمی کوتاه، صورت را چاق‌ تر نشان خواهند داد.
9 - می‌توانید همزمان از خط‌ چشم و ریمل برای آرایش چشم‌ ها استفاده نمایید تا چشم‌ ها کمی درشت‌ تر و در نهایت صورت پرتر به نظر برسد.
10 - تیره کردن داخل چشم با مداد یا سرمه، چشم‌ ها را ریز و ترکیب صورت را لاغر نشان خواهد داد.
11 - استفاده از کرم‌ پودر، پنکیک یا رژگونه‌ های تیره، سن را بیشتر و صورت را لاغرتر از چیزی که هست، نشان داده و شفافیت چهره‌ را از بین می‌ برد.
12 - سیاه شدن دور چشم‌ ها و روی گونه‌ ها، یکی از مشکلاتی است که معمولا با بالا رفتن سن به سراغ افراد آمده و موجب لاغر تر نشان دادن چهره می شود. شما می‌توانید برای رفع این مشکل، پس از اتمام آرایش‌، کمی کرم‌ پودر براق و روشن را با انگشت سبابه، به آرامی دور چشم‌ ها، زیر استخوان ابرو و روی گونه ها بزنید.
13 - معمولا آرایش به خوبی روی پوست‌ های خشک نمی‌نشیند و با نمایان شدن چروک‌ ها، صورت هم لاغرتر نشان داده خواهد شد، پس اگر پوست خشکی دارید، باید قبل از آرایش حتما از مرطوب‌ کننده‌ با پایه چربی استفاده کنید.
14 - خط لب را کمی تیره‌ تر از رژلب انتخاب کنید. اینگونه، لب‌ های شما کمی حجیم‌ تر و صورت هم کمی پرتر نشان داده می شود
15 - خط چشم نازک و کوتاه بکشید تا چشمان شما گردتر و صورت هم پرتر نشان داده شود. خط چشم‌های بلند و کشیده، صورت را کشیده‌ تر و لاغرتر نشان خواهند داد. 

گریم صورت لاغرReviewed by آرایشگاه on May 3Rating: 3.0گریم صورت لاغربسیاری از خانم هایی که صورت لاغر دارند باید با استفاده از تکنیک های روز آرایشی چهره خود را پرتر و گردتر کنند تا حالت کشیده و لاغر صورت از بین برود. در این مقاله گریم مناسب برای صورت لاغر را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم هایی که صورت لاغر دارند باید با استفاده از تکنیک های روز آرایشی چهره خود را پرتر و گردتر کنند تا حالت کشیده و لاغر صورت از بین برود.

1 دیدگاه

  1. زهرا گفت:

    عکسی که قرار دادین آرایشش رو خیلی دوس دارم. میشه بگید بهتره چه کرمی برای پوشش دهی بالا استفاده کنیم. ممنون بابت مطالب خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *