لوازم آرایشی خانم ها و آقایان
لیست لوازم آرایشی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۷
آرایش مناسب برای صورت لاغر
گریم صورت لاغر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷

آرایش صورت لاغر

آموزش آرایش صورت لاغر

آرایش صورت لاغر

آرایش صورت لاغر

خانم هایی که صورت های لاغر دارند همیشه تلاش می کنند صورت خود را پرتر نشان دهند. اغلب خانم ها برای پر تر نشان دادن چهره خود به دنبال تزریق ژل و چربی می روند. اما راه راحت تری نیز وجود دارد. شما می توانید به راحتی با استفاده از تکنیک های آرایشی چهره خود را پر تر و جذاب تر نمایان سازید. به طور مثال خانم هایی که صورتشان لاغر است حتما از هایلایتر های روشن برای صورت خود استفاده کنند تا صورت تپل به نظر برسد. سعی کنید خطوط تیره کانتورینگ را کمتر در صورت خود به کار ببرید تا صورت را لاغرتر جلوه ندهد. با استفاده از رنگ های روشن و جذاب چهره خود را آرایش کنید تا رنگ های صورت را باز تر و چهره ر ا جذاب تر از قبل کنند. بسیاری از تکنیک های آرایشی برای گریم صورت لاغر را در مطالب پیشین آموزش داده ایم. در این مطلب سعی می کنیم مدل های آرایش  صورت لاغر را به شما عزیزان نشان دهیم:

آرایش صورت لاغرReviewed by سه رخ on May 3Rating: 3.5آرایش صورت لاغرخانم هایی که صورت های لاغر دارند باید دقت کنند هنگام آرایش کمتر از خطوط کانتورینگ و تیره کردن چهره استفاده کنند زیرا صورت را لاغر نشان می دهد. در این مقاله چند مدل آرایش صورت لاغر آموزش می دهیم.

خانم هایی که صورت های لاغر دارند باید دقت کنند هنگام آرایش کمتر از خطوط کانتورینگ و تیره کردن چهره استفاده کنند زیرا صورت را لاغر نشان می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *