عمل چال گونه
ایجاد چال گونه با ورزش
تیر ۲۵, ۱۳۹۶
بهترین آرایشگاه و عروس سرا کرج
بهترین آرایشگاه کرج
تیر ۲۵, ۱۳۹۶

درمان جوش های ریز اطرف چشم

نحوه پوشش جوش های ریز اطراف چشم

درمان جوش های ریز اطرف چشم

درمان جوش های ریز اطرف چشم

   در اطراف چشم برخی از خانم ها جوش های ریز سفیدی وجود دارند که جزء مشکلات پوستی می باشند که زیبایی چهره را تحت الشعاع قرار می دهد.  به گفته یکی از متخصصین جراحی پلاستیک این دانه ها یا جوش ها خطرناک نبوده و نشانه بیماری نیستند. برای درمان آن ها زمانی اقدام کنید که زیبایی صورت را واقعا تحت تأثیر قرار داده باشند. این جوش های سفید یا  ناشی از تجمع چربی پوست بوده و یا به دلیل ابتلا به عفونت پوستی رخ می دهد.
   برای درمان جوش های ناشی از تجمع چربی  میتوان از لیزر استفاده کرد. اما برای درمان جوش های ناشی از ابتلا به عفونت باید به پزشک مراجعه کرده و دارو مصرف کنید. اگر با درو درمان نشد باید آن را جراحی و یا لیزر کنید.جوش های سفید اطراف چشم زیاد نگران کننده نیستند اما احتمال بروز زگیل وجود دارد که در صورت مشاهده باید سریعاً هب پزشک مراجعه نمایید. آرایشگران برای پوشاندن این نوع جوش ها از انواع کانسیلر ها در آرایشگاه استفاده می کنند. اکثر خانم ها این جوش ها را به صورت ریز در اطراف چشم خود دارند که می توانند از انواع کرم های ویتامینه و پودر های پوشاننده استفاده کنند تا در آرایش صرت آنها آثاری از این جوش ها قابل مشاهده نباشد.

درمان جوش های ریز اطرف چشمReviewed by رعنا on Jul 16Rating: 4.5درمان جوش های ریز اطرف چشمدر این مقاله جوش های سفید اطرف چشم را مورد بررسی قرار میدهیم.برای درمان این نوع جوش ها باید ابتدا دلیل جوش ها را مورد بررسی قرار دهید .

1 دیدگاه

  1. مارال گفت:

    من شنیدم میگن برای درمان این جوش ها از روغن زیتون استفاده کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *