بهترین کرم شب نتخصصین آرایشگاه
بهترین کرم شب
تیر ۲۵, ۱۳۹۶
نحوه پوشش جوش های ریز اطراف چشم
درمان جوش های ریز اطرف چشم
تیر ۲۵, ۱۳۹۶

ایجاد چال گونه با ورزش

عمل چال گونه

ایجاد چال گونه با ورزش کردن

ایجاد چال گونه با ورزش

چال گونه در دنیای پزشکی نوعی معلولیت بوده که جزء زیباترین معلولیت ها محسوب می شود. این چال را می توان با انجام عمل های پزشکی مختلف در صورت خود ایجاد کرد اما خب عوارضی هم قطعاً خواهد داشت. مجموعه سه رخ با کمک آرایشگران حرفه ای و مجرب نحوه ایجاد چال گونه را با آرایش به شما عزیزان آموزش داد. در این مقاله به شما می آموزیم که چگونه با کمک ورزش دادن صورت خود چال گونه ایجاد کنید.
۱- ابتدا لب ها را غنچه کرده و لپ ها را به سمت داخل بمکید. برای شروع این ورزش حالت چهره باید به گونه ای باشد که انگار همین حالا لیمو ترش و یا گوجه سبز ترش را طعم میل کرده اید. لپ ها را از داخل دهان بین دندان های فک بالا و پایین قرار دهید تا چال لپ ایجاد گردد.

۲ – قسمت گود رفته گونه ها را فشار داده و به همین حالت نگه دارید. بعد از انجام این کار، قسمت عمیقی بر روی گونه ایجاد میشود. آن قسمت را محکم نگه دارید و تلاش کنید لب ها را تکان دهید.

۳- حالا بخندید و در صورت لزوم جای انگشتان را بر روی گونه عوض کنید. زیرا چال گونه معمولاً زمانی ظاهر می شود که صورت در حالت خنده باشد. به همین دلیل باید بخندید تا ماهیچه ای را که نیاز به تمرین دارد پیدا کنید.

۴- روزانه این تمرین را به مدت 30 دقیقه انجام دهید تا چال گونه طبیعی و زیبایی روی صورت شما ایجاد شود. بعد از چند هفته شما شاهد نتیجه این روش جالب میشوید. معمولاً آرایشگران به عروس خانم هایی که صورت گرد دارند این روش را توصیه می کنند تا برای روز عروسی و حاضر شدن در آرایشگاه برای میکاپ بر روی صورت خود چال گونه داشته باشند تا جذاب تر و زیباتر شوند.

ایجاد چال گونه با ورزشReviewed by سوما on Jul 16Rating: 5.0ایجاد چال گونه با ورزشچال گونه نوعی معلولیت است که زیباترین معلولیت شناخته شده است.کسانی که چال گونه ندارند می توانند به کمک آرایش یا ورزش بر روی صورت خود چال گونه ایجاد کنند.

4 دیدگاه ها

  1. Ava گفت:

    چالی که با این روش ایجاد میشه دائمیه یا موقت؟

  2. سیران گفت:

    واقعا با این روش میشه چال گونه ایجاد کرد. من یه مدت زیاد با چونم ور میرفتم و چال میکردم وسط چونه ام رو الان وسط چونم چال دارم البته علاوه بر چال لپ هام 🙂

    • دلارام گفت:

      سلاااام من سمت چپ یکم دارم ولی میخام بیشتر نشون بده خودشو سمت راستمم باشه .ینی میشه؟؟؟؟ بیا بگو چجوری فشار از خود دروکردی ک چال شد؟?delaramshinemoon12@gmail

  3. رفیعی طارمی گفت:

    چقدر جالب!!!!!!!!!!!!!!! من نشنیده بدم تا حالا مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *