شامپو مخصوص کراتینه مو
شامپو قبل از کراتین مو
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶
مراقبت از پوست با ضدآفتاب
چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۴)
اسفند ۲۹, ۱۳۹۶

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۳)

پاکسازی و مراقبت پوست

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۳)

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت3) :

  • همیشه آرایش خود را پاک کنید.

         با اینکه این مقاله راهنمایی در مورد چگونگی زیبا بنظر آمدن بدون آرایش است، ولی احتمالا شما هنوز هم می خواهید گاهی آرایش کنید. این کاملا درست است، اما فقط اطمینان حاصل کنید که وقتی آرایش کردید ، قبل از خواب، آن را کاملا پاک کنید. آرایش که یک شب باقی مانده است، منافذ پوست را مسدود می کند و منجر به جوش می شود.
از پاک کردن محصول مخصوص آرایش استفاده کنید، مانند یک پاک کننده فوم یا کرم برای حذف آرایش، به جای شستن معمولی پوست صورت تان با آب. برای تمیز کردن ریمل مژه و ابرو و خط چشم، از پاک کننده مخصوص چشم استفاده کنید.

  • مراقب جوش صورت باشید.

         جوش ها می توانند یکی از دلایل اولیه ای باشند که مردم متوجه میشوند در معرض ابتلا به سرطان قرار گرفته اند، بنابراین اگر شما بتوانید از آن ها خلاص شوید، احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که به دنبال یک رژیم غذایی دقیق پوستی باشید تا مانع از مسدود شدن منافذ شود و هر گونه باکتری بیش از حد از پوست را از بین ببرد. از محصولاتی که برای پوست های چرب و آکنه است، استفاده کنید و به دنبال مرطوب کننده ها، کرم های ضد آفتاب و آرایش باشید که غیر کامدوگنیک هستند (غیر مسدود کننده).
         کرم ها و ژل هایی که از مواد ضدعفونی کننده مانند بنزوئیل پراکسید یا اسید سالیسیلیک استفاده می کنند، هر دو برای پاک کردن آکنه بسیار موثر هستند. اگر این اقدامات به نظر کارساز نمیایند، از یک متخصص پوست که می تواند یک کرم ضد پیری یا حتی یک دوره از آنتی بیوتیک ها یا سایر داروهای خوراکی تجویز کند، کمک بگیرید.

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۳)Reviewed by سه رخ on Mar 19Rating: 3.0چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۳) بسیاری از خانم ها برای اینکه بتوانند بدون آرایش چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند باید آرایش های روزانه بر روی پوست خود را با مواد پاک کننده پاک کنند و مراقب جوش های صورت خود باشند.در این مقاله تکنیک های زیبایی بدون آرایش را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها برای اینکه بتوانند بدون آرایش چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند باید آرایش های روزانه بر روی پوست خود را با مواد پاک کننده پاک کنند و مراقب جوش های صورت خود باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *