آموزش امبره اسفنجی ناخن
آموزش آمبره ناخن(قسمت۱)
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶
پاکسازی و مراقبت پوست
چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۳)
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶

شامپو قبل از کراتین مو

شامپو مخصوص کراتینه مو

شامپو قبل از کراتین مو

شامپو قبل از کراتین مو

   از نظر علمی کراتین یک پروتئین بسیار قوی است که در پوست، مو، ناخن و دندان هر فردی وجود دارد. روزانه میلیون ها سلول کراتین تحت فشارهای عصبی، روانی، محیطی و رژیم های لازم در بدن ما از بین می روند. کراتین در صنعت به صورت مایع بوده و جایگزین کراتین طبیعی می گردد که حالت ارتجاعی،استحکام و سلامت را به مو باز خواهد گرداند. کراتین داخل مو بستگی به شرایط جغرافیایی، رنگ مو و پوست هر فرد دارد.
   کراتین یک نوع فیبر پروتئینی است که با افزایش سن، انجام کار رنگ و فر و مش مداوم این ماده حیاتی، دچار آسیب شده و از بین می رود. کراتین یک پروتئین سخت و قابل انعطاف است. قبل از کراتین ترمیمی یا صافی استفاده از شامپوی کخصوص قبل از کراتینه مو الزامی است. در واقع قبل از کراتین کردن مو فقط  این شامپو جوابگو کیفیت کراتین شما خواهد بود. عملکرد این شامپو بر روی تارهای  مو به گونه ای است که وقتی شامپو به تارهای مو می رسد موجب باز شدن کوتیکول مو شده و مدانین مو را از بین می برد تا داخل مو برای بازسازی آماده گردد(کراتین) و یا رنگ دانه ها را از کوتیکول خارج کند(ریموور)
نکته: برای بهتر جواب گرفتن از ریموور پودری یا ریموور مایع، قبل استفاده از ریموور بهتر است یک بار به مدت ۵ دقیقه این شامپو را روی موهای خود ماساژ داده و موها را شستشو دهید سپس “کاملا” موها را خشک نمایید و پس از آن از محصولات پاک کننده رنگ دانه (ریموور) استفاده کنید.

شامپو قبل از کراتین موReviewed by سه رخ on Mar 19Rating: 3.0شامپو قبل از کراتین موکراتینه یکی از شیوه های تقویتی و درمانی برای موها است که علاوه بر درمان موها موجب صافی و لخت شدن موها می گردد که قبل از انجام آن برای آماده سازی موها باید از شامپوی مخصوص استفاده نمایید. در ازین مقاله این شامپو را به شما معرفی می کنیم.

کراتینه یکی از شیوه های تقویتی و درمانی برای موها است که علاوه بر درمان موها موجب صافی و لخت شدن موها می گردد که قبل از انجام آن برای آماده سازی موها باید از شامپوی مخصوص استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *