سایه چشم مجلسی
آموزش سایه چشم مجلسی
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶
مانیکور ناخن
آموزش مانیکور ناخن
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶

تکنیک شوگر افکت ناخن چیست؟

شوگر افکت ناخن

تکنیک شوگر افکت ناخن چیست؟

تکنیک شوگر افکت ناخن چیست؟

   شوگر افکت در واقع نوعی طراحی برای ناخن ها است که می توان  این تکنیک را روی کاشت با پودر، کاشت با ژل یا حتی روی ژل پولیش استفاده کرد. در این تکنیک طرحی به رنگ مات روی سطحی براق ایجاد می کنند که طرح مثل دانه های ریز شکر برجسته بوده و نمایی بسیار زیبا بر روی ناخن ایجاد خواهد کرد. برای انجام این تکنیک ابتدا باید ناخن را شکل داده سپس طراحی را آغاز کنید. فرقی نمی کند که کاشت ناخن شما از نوع ژل باشد یا پودری زیرا مراحل شوگر افکت برای هر دو نوع کاشت یکسان می باشد. برای انجام تکنیک شوگر افکت طبق دستور العمل زیر اقدام کنید:
1- روی سطح ناخن را تاپ شاین بزنید.
2- ناخن را داخل دستگاه یو وی قرار دهید تا خشک شود. از ژل کاسه ای به رنگ سفید یا به رنگ دلخواه استفاده کنید و با قلم باریک مخصوص طراحی طرح مورد نظر را روی ناخن بکشید. با قلم بادبزنی مقداری پودر شوگر افکت برداشته و روی ناخن بریزید. حتی می توان از پودر های رنگی  و یا از پودر های اکلیلی نیز استفاده کرد. در ضمن می توانید از چندین رنگ مختلف پودر استفاده نمایید.
3- ناخن را داخل دستگاه یو وی قرار دهید تا ژل های روی ناخن خشک شوند.
4- با بروس نرم به آرامی اضافی پودرها را از روی ناخن  پاک کنید. 

تکنیک شوگر افکت ناخن چیست؟Reviewed by سه رخ on Mar 3Rating: 3.0تکنیک شوگر افکت ناخن چیست؟ شوگرافکت یکی از تکنیک های طراحی ناخن است که به صورت برجسته بر روی ناخن ها خود را نمایان می سازد و حالتی خاص به ناخن ها می دهد. در این مقاله این تکنیک را به شما آموزش می دهیم.

شوگرافکت یکی از تکنیک های طراحی ناخن است که به صورت برجسته بر روی ناخن ها خود را نمایان می سازد و حالتی خاص به ناخن ها می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *