ریمو هاشور ابرو با آبلیمو و نمک
پاک کردن تاتو ابرو با آبلیمو و نمک
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶
شوگر افکت ناخن
تکنیک شوگر افکت ناخن چیست؟
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶

آموزش سایه چشم مجلسی

سایه چشم مجلسی

آموزش سایه چشم مجلسی

آموزش سایه چشم مجلسی

   آرایش چشم با سایه و انتخاب ترکیب رنگ مناسب و زیبا، آرایش صورت را بسیار جذاب تر و حرفه ای تر از همیشه خواهد کرد. سایه چشم مجلسی از انواع سایه های است که برای آرایش های غلیظ و حضور در مجالسو مهمانی ها کاربرد دارد. در این مطلب سعی داریم این نوع سایه را به شما آموزش می دهیم.
برای سایه چشم مجلسی به موارد زیر نیاز دارید: 
مرطوب کننده، کرم چشم، پرایمر چشم، سایه چشم، براش مخصوص آرایش چشم، مداد چشم، خط چشم و ریمل.
- آماده کردن پلک برای آرایش چشم
   آماده کردن پوست اطراف چشم یکی از اصلی ترین مراحل انجام آرایش چشم و سایه زدن می باشد. با یک زیرسازی خوب و درست می توان به خوبی آرایش چشم ها را زیباتر نشان داد و نحوه ماندگاری آن را افزایش داد. ابتدا یک مرطوب کننده یا کرم چشم مناسب با پوست خود را انتخاب کرده و به آرامی به اطراف چشم و پلک خود زده سپس با استفاده از یک پرایمر روی پلک را بپوشانید تا آرایش ماندگارتر و زیباتر شود. استفاده از یک کانسیلر مناسب نیز می تواند در متعادل شدن رنگ پوست اطراف چشم بسیار موثر باشد. کانسیلر را با براش مخصوص زیر چشم و روی پلک زده و سپس با یک اسفنج نرم آن را با ضربه های آرام و ممتد بر روی پوست پخش کنید و سپس با پودر تثبیت کننده کانسیلر را روی پوست تثبیت نمایید. با این کار علاوه بر اینکه یک پایه خوب و مناسب برای آرایش چشم خود ایجاد می کنید، ماندگاری آرایش را نیز افزایش می دهید. 
- انتخاب سایه چشم مناسب
   در این مرحله باید ابتدا مدل چشم را تجزیه تحلیل کنید و سپس بر اساس آن تصمیم بگیرید که چه نوع آرایشی را برای چشمان خود انتخاب نمایید. بهترین کار این است که سایه های روشن و پر زرق و برق را روی مرکز پلک استفاده نمایید تا چشم ها درشت تر به نظر برسند و از سایه های مات و تیره برای گوشه های خارجی چشم و قسمت هایی که دارای چین و چروک هستند، استفاده کنید. آرایش چشم را با یک سایه چشم طلایی آغاز کنید. مقداری از این سایه را با براش مسطح روی مرکز پلک بزنید. این سایه روشن موجب برجسته تر دیده شدن پلک ها خواهند شد. این سایه را روی مرکز پلک زده و سپس مقداری به سمت گوشه داخلی و بیرونی چشم پخش نمایید.
- استفاده از سایه چشم تیره
    برای اینکه شکل چشم به خوبی مشخص شود بهترین ایده این است که از سایه چشم تیره استفاده نمایید. برای این منظور می توان از سایه های قهوه ای تیره، مشکی، خاکستری، بنفش تیره و ... استفاده نمایید. از گوشه بیرونی چشم آغاز کرده و شکلی شبیه به V را در گوشه چشم ایجاد کنید. این کار را به سادگی می توانید شبیه به حرکت شیشه پاکن ماشین روی پلک خود انجام دهید! سایه چشم را با همین روش روی پلک پخش نمایید تا به رنگ دلخواه خود برسید. برای برجسته کردن استخوان ابرو نیز بهتر است از یک سایه روشن تر استفاده نمایید.
- کشیدن سرمه یا خط چشم برای خط مژه پایین
اگرقصد دارید آرایش چشم های شما داراماتیک و خیره کننده شود بهتر است خط مژه پایین را نیز با استفاده از سایه مشکی، سرمه یا مداد چشم بکشید. اگر هم می خواهید این خط چشم حالت دودی داشته باشید بهتر است این کار را با سایه مشکی انجام داده و یا اینکه بعد از کشیدن مداد چشم، آن را با یک براش تمیز محو کرده و حالت اسموکی برای آن ایجاد نمایید. برای اینکه چشم ها درشت و زیباتر شوند بهتر است از یک مداد چشم سفید یا بژ برای خط اشک نیز استفاده نمایید.
- کشیدن خط چشم
   در مذحله آخر برای اینکه آرایش چشم کامل تر و زیباتر شود بهتر است از یک خط چشم مایع استفاده نمایید و خطی صاف و زیبا را برای خط چشم بالا بکشید. اگر می خواهید آرایش و سایه چشم بسیار خیره کننده تر باشد بهتر است خط چشم را کمی بلندتر بکشید. در نهایت نیز مژه های خود را ریمل زده تا آرایش چشم تکمیل شود.

آموزش سایه چشم مجلسیReviewed by سه رخ on Mar 3Rating: 3.0آموزش سایه چشم مجلسیآرایش چشم با استفاده از انواع سایه ها یکی از ساده ترین روش های زیباتر و جذاب تر کردن چشم ها است که موجب تکمیل آرایش صورت می گردد. در این مقاله نحوه زدن سایه مجلسی را قدم به قدم به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم با استفاده از انواع سایه ها یکی از ساده ترین روش های زیباتر و جذاب تر کردن چشم ها است که موجب تکمیل آرایش صورت می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *