خواص گردو
خواص گردو برای پوست صورت
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶
مزایای میکروفیبروز
مزایای هاشور ابرو با روش میکروفیبروز
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶

مژه مصنوعی و خط چشم گربه‌ ای

استایل چشم گربه ای

مژه مصنوعی و خط چشم گربه‌ ای

مژه مصنوعی و خط چشم گربه‌ ای

   متاسفانه بسیاری از خانم‌ها از داشتن موهبت بزرگ مژه‌ های پر و بلند محرومند، اما به این معنی نیست که نمی توانند مژه بلند داشته باشد. از مژه مصنوعی تا زمانی که غیر طبیعی نشده باشد، می توان استفاده کرد. امروزه راه‌ حل‌ های مانند پرایمر مژه، ریمل‌ های افزایش طول، اسکتنشن‌ های مژه و مژه مصنوعی برای مژه ها وجود دارد. مژه مصنوعی را می توان با خط چشم گربه ای ست کنید و چهره خود را جذاب کنید.
- قدم اول: استایلی را انتخاب کنید که به شما بیاید!
   برای شروع، ابتدا باید تصمیم بگیرید که دوست دارید چه استایلی داشته باشید؟ بعد از انتخاب یک جفت مژه، قبل از چسب زدن، آن‌ ها را امتحان نمایید تا مطمئن شوید طول مژه مصنوعی برای چشم های شما اندازه طبیعی دارد یا خیر.
- قدم دوم: زدن چسب مژه
   پس از این‌ که سایز درست مژه مصنوعی را امتحان کردید، کمی بند اتصالی مژه‌ ها را با انگشتان خود خم و راست نمایید تا قالب آن تثبیت گردد. سپس، چسب را بردارید و یک خط نازیک از آن‌ را به لبه‌ مژه مصنوعی بکشید. منتظر شوید که چسب کمی خشک شده و بعد آن‌ را روی پلک قرار دهید.
- قدم سوم: مژه‌ ها را سوار کنید!
   برای قرار دادن مژه بر روی مژه‌ های اصلی، مژه‌ های خود را باید فر دهید. سپس با استفاده از یک موچین ست مژه‌ چسب دار را به نزدیک‌ ترین حالت به مژه‌ های واقعی خود نزدیک کنید. بهتر است ابتدا مرکز و سپس دو انتها را بچسبانید. اگر یک قسمت از مژه‌ های فیک بدون چسبیدن باقی ماند، به راحتی به آن کمی چسب بزنید (به کمک گوش پاک‌کن) و اجازه دهید کمی خشک شده و سپس وصل کنید.
- قدم چهارم: ریمل بزنید!
   پس از اتمام مراحل فوق یک دقیق صبر کنید تا کاملا خشک شوند، سپس به آرامی با انگشتان هر دو مژه را به هم فشار دهید و سپس ریمل مورد علاقه‌ خود را به مژه زده و با براش مژه روی آن‌ ها بکشید.
- قدم پنجم: کشیدن خط چشم گربه‌ ای
برای کشیدن خط چشم گربه ای باید مراحل زیر را طی کنید.
مرحله اول: برای کشیدن این مدل خط چشم، ابتدا روی پلک را پرایمر زده ، سپس از یک خط چشم سر صاف خطی را از گوشه‌ی خارجی چشم به سمت خط پلک رسم کرده و به محض رسیدن به خط پلک متوقف کنید.
مرحله دوم: سپس از مرکز خط مژه پلک بالا شروع کرده و خطی را بکشید که به انتهای خط قبلی متصل گردد.
مرحله سوم: از گوشه داخلی چشم شروع کنید و کل پلک را با خط بکشید.
مرحله چهارم: قسمت‌های خالی داخلی را پر کنید. آرایش چشم شما تمام شد.
مژه مصنوعی و خط چشم گربه‌ ایReviewed by سه رخ on Feb 17Rating: 3.0مژه مصنوعی و خط چشم گربه‌ ایبرای خانم هایی که مژه هایی کوتاه با چشمانی ریز دارند توصیه می کنیم از مژه مصنوعی و خط چشم گربه ای برای آرایش چشم ها استفاده نمایید. در این مقاله این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم.

برای خانم هایی که مژه هایی کوتاه با چشمانی ریز دارند توصیه می کنیم از مژه مصنوعی و خط چشم گربه ای برای آرایش چشم ها استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *