ریمل ابرو
نکات استفاده از ریمل ابرو
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶
استایل چشم گربه ای
مژه مصنوعی و خط چشم گربه‌ ای
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶

خواص گردو برای پوست صورت

خواص گردو

خواص گردو برای پوست صورت

خواص گردو برای پوست صورت

   گردو در بین تمام دانه‌ های روغنی یا آجیل‌ ها یکی از غنی‌ترین مواد خوراکی می باشد. در واقع گردو نیروگاه مواد مغذی موجود در طبیعت است. به غیر از خواص شگفت‌ انگیز که برای سلامت کل بدن دارد، سرشار از فواید جوان‌ کننده پوست نیز می باشد. گردو از لحاظ تغذیه‌ ای حاوی ترکیباتی با ارزش غذایی بالا همچون پروتئین، اسید‌های مفید چرب، آنتی‌اکسیدان‌ها، فیبر و مواد معدنی می باشد. خواص گردو برای پوست شامل موارد زیر می باشد:
۱- استفاده از گردو برای داشتن پوستی سالم: فیبر موجود در گردو موجب تقویت جریان خون در بدن می شود و مواد مغذی لازم را به خوبی به پوست خواهد رساند.
 ۲- استفاده از گردو برای داشتن پوستی درخشان: چربی‌های سالم و مفید موجود در گردو مانند امگا ۳، پوست را سالم، درخشان و جوان می سازد. علاوه بر این، گردو پوست را مرطوب نگه داشته و از نفوذ سموم به داخل پوست جلوگیری خواهد نمود.
 ۳- استفاده از گردو برای از بین بردن جای زخم‌ ها: پروتئین‌ ها اجزاء تشکیل‌دهنده پوست می باشند. زمانی که به‌طور منظم گردو میل می کنید در واقع مواد لازم برای تشکیل پروتئین‌ها را تامین خواهید کرد. این ترکیبات می توانند جراحت ها ‌را خیلی سریع تر بهبود ببخشند و جای زخم‌ را ترمیم کنند. 
۴- استفاده از گردو مانع آسیب‌های پوستی می‌شود: آنتی‌اکسیدان‌ های موجود در گردو اثرات مخرب رادیکال‌ های آزاد را از بین خواهد برد. در حقیقت، رادیکال‌ های آزاد دشمن اصلی پوست محسوب می‌ شوند، اما اگر پوست‌ به میزان لازم مقاوم باشد گرد و خاک، آلودگی‌ هوا و حتی اشعه‌ های مضر UV هم نمی‌ توانند روی آن تأثیر منفی داشته باشند.
۵- استفاده از گردو پوست‌ را شاداب و سفت می‌کند: با مصرف گردو می‌ توان استحکام و شادابی پوست جوان را حفظ نمود. پتاسیم موجود در گردو از تجمع مایعات، پف‌ کردگی و شل شدن پوست که ناشی از مصرف بیش از اندازه سدیم است جلوگیری خواهد کرد.
خواص گردو برای پوست صورتReviewed by سه رخ on Feb 17Rating: 3.0خواص گردو برای پوست صورتچربی‌های سالم و مفید گردو همچون امگا ۳، پوست را سالم، درخشان و جوان می‌کند. علاوه بر این، گردو پوست‌ را مرطوب نگه داشته و از نفوذ سموم به داخل پوست جلوگیری خواهد کرد. در این مقاله خواص گردو را به شما معرفی می کنیم.

چربی‌های سالم و مفید گردو همچون امگا ۳، پوست را سالم، درخشان و جوان می‌کند. علاوه بر این، گردو پوست‌ را مرطوب نگه داشته و از نفوذ سموم به داخل پوست جلوگیری خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *