ماندگاری بیشتر اکستنشن مژه
ماندگاری بیشتر اکستنشن مژه(قسمت۱)
بهمن ۲۰, ۱۳۹۵
برترین برند آرایشی قسمت دوم
برترین برند آرایشی(قسمت۲)
بهمن ۲۰, ۱۳۹۵

پوست صورت چگونه روشن کنیم(قسمت۱)

پوست صورت چگونه روشن کنیم

پوست صورت چگونه روشن کنیم

پوست صورت چگونه روشن کنیم(قسمت1)

مراقبت های لازم از پوست بدن:

در مقابل آفتاب قرار نگیرید

اگر قصد ورزشکردن دارید ، در مکانی سر بسته ورزش کنید و یا هنگام صبح و یا بعد از غروب که آفتاب شدید نیست این کار را انجام دهید. در مواقع لزوم از کلاه استفاده کنید و فراموش نکنید که هرروز کرم ضدآفتاب روی پوست خود بزنید، حتی اگر هوا ابری باشد. ۸۰ درصد از اشعه های خورشید، می‌توانند از بین ابرها عبور کنند.
علاوه بر مرطوب کننده، روی لب‌های خود نیز، کرمی که دارای SPF  ۱۵ باشد بمالید.

به توصیه‌های متخص‌صان پوست توجه کنید

اگر نتوانستید با استفاده از درمان‌های خانگی و محصولات آرایشی بهداشتی کاری در جهت روشن تر و شفاف کردن پوست خود انجام دهید، متخصص پوست می‌تواند به شما کمک کند تا از بهترین روش برای انجام این‌کار استفاده کنید. آنها محصولات و داروهایی برای شما تجویز خواهند کرد که برای پوست شما بدون ضرر هستند و موثرند. پزشکان اطلاعاتی دارند که در اینترنت و یا منابع دیگری وجود ندارد. تجربیات آن‌ها در زمینه پوست، به شما کمک می‌کند تا پوستی روشن، درخشان و شفاف داشته باشید؛ پس قبل از انجام هر اقدام دیگری، با پزشک خود مشورت کنید.

 سیگار نکشید

سیگار کشیدن در جوانان، باعث می‌شود که به راحتی پوست‌ شان زرد شود و کیفیت و جوانی خود را از دست بدهد. هم‌چنین باعث می‌شود که در مقابل آفتاب، روی پوست آنها لکه‌هایی به وجود بیاید.

برنامه غذایی سالم و مقوی داشته باشید

میزان مصرف ویتامین  C خود را بالا ببرید. ویتامین C، عامل اصلی تولید کلاژن است؛ کلاژن پروتئینی است که به رشد سلول ها کمک می‌کند و در واقع باعث جوان شدن پوست می‌شود و  پوست را درخشان و سفت می‌کند.

به سلامت پوست خود کمک کنید

برای داشتن پوستی سالم و درخشان، باید برنامه‌های غذایی روزانه سالمی داشته باشید.

پوست صورت چگونه روشن کنیم(قسمت۱)Reviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 8Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *