براشینگ مو چیست؟
براشینگ چیست؟
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶
مهم ترین خطرات اپیلاسیون ناحیه تناسلی
خطرات اپیلاسیون ناحیه تناسلی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶

درمان چروک پوست – قسمت دوم

راه های درمان چروک پوست

درمان چروک پوست

درمان چروک پوست - قسمت دوم

  • وولوما
    برخلاف نورومدلاتورها که بطور مستقیم به داخل چین و چروک‌ها تزریق می‌شوند، وولوما، داخل گونه‌ها تزریق می‌شود تا حجم پوست را بازگرداند و آنرا بالا بکشد، در نتیجه چین و چروک‌های ناشی از افتادگی پوست ناپدید می‌شوند.
    اسید هیالورونیک که بدن ما آن را بطور طبیعی تولید می‌کند، ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی اصلی موجود در وولوما است. این ماده، حالت ارتجاعی و پری پوست را که با بالا رفتن سن از دست می‌دهیم و باعث کاهش حجم صورت و در نهایت چین و چروک می‌شود، به ما باز می‌گرداند.
    متخصص زیبایی در آرایشگاه می‌گوید: نتایج این روش تقریبا بلافاصله قابل رویت بوده و دوره‌ی نقاهت کوتاهی دارد. مزایای آن تا ۲ سال ماندگار خواهد بود. برای به حداقل رساندن کبودی و تورم، تزریق‌ها باید در زیر رگ‌های خونی انجام شوند. هزینه‌ی وولوما می‌تواند بسیار متفاوت و متغیر باشد، زیرا مقدار مورد استفاده ممکن است بسیار متفاوت باشد.

 

  • نوتراسوتیکال‌ها
    این مکمل‌های زیبایی حاوی آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی، که این روزها قفسه‌های فروشگاه‌ها را پر کرده‌اند، نتایجی ارائه می‌دهند که ریشه‌ی علمی دارد. متخصص پوست در آرایشگاه می‌گوید: این‌ها یک دسته‌ی نسبتا جدید از مکمل‌های خاص هستند که به پوستتان کمک می‌کند دوباره جوان شده، و از داخل ضد چین و چروک شود.
    گمان می‌رود که حمایت پوست با مواد مغذی خاص، سوخت مورد نیاز پوست را به آن می‌رساند تا بطور موثرتری، دوباره جوان شود. اما یک مشکل وجود دارد: شما مجبورید که این مکمل را بطور مداوم مصرف کنید تا پوستتان صاف‌تر شود، و باید آنقدر صبر داشته باشید که قبل از بررسی نتایج پوست، این کار را حداقل بمدت ۳ ماه انجام دهید.

 

درمان چروک پوست - قسمت اول

درمان چروک پوست - قسمت دومReviewed by سه رخ on Jun 12Rating: 4.5درمان چروک پوستدر این مقاله میخواهیم بهترین درمان چروک پوست را از دید متخصصین پوست در آرایشگاه بررسی کنیم.

1 دیدگاه

  1. مرجان گفت:

    چقدر عالی بود ازتون ممنونم خیلی خوب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *