جوانسازی پوست
ماساژ صورت
دی ۴, ۱۳۹۷
نکات مهم آرایش چشم خانم های عینکی در آرایشگاه
اصول آرایش مخصوص عینکی ها
دی ۵, ۱۳۹۷

توصیه های آرایشی زنان فرانسوی

آرایش فرانسوی

توصیه های آرایشی زنان فرانسوی

توصیه های آرایشی زنان فرانسوی

زیبایی طبیعی و ذاتی یکی از ویژگی‌های تمام زنان است که باید به آن توجه کنند و زیبایی خود را وابسته به لوازم آرایشی مختلف ندانند. زنان فرانسوی به این حقیقت پی برده‌اند و همیشه ظاهری طبیعی و بدون آرایش‌های اغراق‌آمیز و پیچیده دارند. آن‌ها معتقدند که باید یک نمایش واقعی از زیبایی‌های طبیعی خود را داشته باشند و به همین منظور از روش‌های بسیاری برای حفظ زیبایی پوست و موی خود استفاده می‌کنند.
- شست‌ و شوی موها 2 با در هفته
شست‌وشوی روزانه موها باعث از بین رفتن چربی‌های مفید مو شده و موجب آسیب رسیدن به موها می‌شود. زنان فرانسوی شست‌وشوی موهای خود را به 2 بار در هفته کاهش داده اند و برای از بین بردن آلودگی و گرد و غبار از روی موها تنها به شانه کردن مو اکتفا می‌کنند. علاوه‌براین، آن‌ها اجازه می‌دهند تا موها به روش طبیعی خشک شوند.
- افزایش گردش خون و درخشش بیشتر پوست
دوش آب گرم باعث باز شدن منفافذ پوست شده و سپس یک دوش آب سرد کمک می‌کند تا گردش خون در بدن افزایش پیدا کند. این کار باید به بخشی از کارهای روزمره تبدیل شوند. زنان فرانسوی از استفاده از آب سرد نمی‌ترسند و معتقدند که آب سرد باعث افزایش درخشش و جوانی پوست شده و از طرفی می‌تواند به عنوان عاملی برای کاهش وزن نیز باشد.
- حفظ حالت هیدراته پوست
هرگز نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز را فراموش نکنید. نوشیدن یک لیوان آب قبل از رفتن به رختخواب و یک لیوان در ابتدای صبح را به یک قانون برای خود تبدیل کنید. کم شدن آب بدن تاثیر مستقیمی بر روی پوست داشته و باعث خشک و چروکیده شدن آن می‌شود.
- محافظت از پوست در برابر نور خورشید
اگر چه رنگ برنزی و مایل به قهوه‌ای برای پوست بسیار زیبا و جذاب است اما زنان فرانسوی تمایلی به آن ندارند. شما باید استفاده از ضدآفتاب را فراموش نکنید و کمتر در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید. نور خورشید دارای فواید بسیار خوبی برای بدن است اما اگر مراقبت‌های درستی در رابطه با استفاده از نور خورشید صورت نگیرد می‌تواند منجر به پیری زودرس و سایر مشکلات پوستی شود.
- لایه‌ برداری کمتر و استفاده از ماسک‌های بیشتر
برخلاف زنان آمریکایی که همیشه سعی می‌کنند از لایه‌برداری پوست و خلق پوستی جدید استفاده کنند، زنان فرانسوی تمایل بیشتری به استفاده از ماسک صورت دارند. آن‌ها با استفاده منظم از ماسک‌های محتلف سعی در بازسازی، ترمیم و نرم کردن پوست دارند و این ماسک‌ها جایگزینی بسیار مناسب برای لایه‌برداری از پوست هستند.
- اجتناب از لمس کردن پوست صورت
هیچ‌گاه پوست صورت خود را قبل از شستن کامل دست‌ها لمس نکنید! پوست دست در اثر استفاده از اتوبوس، مترو و یا هر فعالیت روزانه دیگر، بسیار آلوده شده و نباید با پوست صورت تماس داشته باشد زیرا باعث ایجاد جوش و آکنه خواهد شد.
- پوست صورت را ماساژ دهید
کارهای روزانه باعث محکم و سالم ماندن عضلات بدن می‌شود. شما باید پوست صورت را نیز با روش‌هایی مانند ماساژ دادن سالم نگه دارید. برای ماساژ صورت، مقداری مرطوب کننده را روی دست‌ها قرار دهید و قسمت برآمده‌ی کف دست (پاشنه دست) را روی پیشانی قرار داده و با کمی فشار به دو طرف( سمت گوش‌ها) بکشید. سپس با استفاده از نوک انگشتان، پوست صورت را از بالای گونه به سمت چانه بکشید و در انتها ابروها را از داخل به بیرون ماساژ ددهید.
- حفظ رنگ طبیعی و قرمز لب
یک استایل فرانسوی همیشه با لب‌های قرمز و طبیعی کامل می‌شود. لب‌هایی به رنگ قرمز روشن و طبیعی در درجه اول باعث می‌شود تا جذاب‌تر و جوان‌تر دیده شوید و اعتماد به نفستان را نیز بیشتر خواهد کرد. همیشه از یک مرطوب‌کننده‌ی خوب و طبیعی برای لب‌ها استفاده کنید و با یک لبخند، زیبایی طبیعی چهره‌ی خود را افزایش دهید.

توصیه های آرایشی زنان فرانسویReviewed by آرایشگاه on Dec 25Rating: 2.5توصیه های آرایشی زنان فرانسویبسیاری از زنان فرانسوی با آرایش جذاب خود الگوی آرایشی زنان ملت های دیگر می شوند از این رو خانم های فرانسوی نکات مربوط به آرایش خود را در اختیار همگان قرار داده اند. در این مقاله توصیه های آرایشی زنان فرانسوی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از زنان فرانسوی با آرایش جذاب خود الگوی آرایشی زنان ملت های دیگر می شوند از این رو خانم های فرانسوی نکات مربوط به آرایش خود را در اختیار همگان قرار داده اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *