آرایش فرانسوی
توصیه های آرایشی زنان فرانسوی
دی ۴, ۱۳۹۷
مدل مو
انتخاب مدل مو بر اساس مدل صورت
دی ۵, ۱۳۹۷

اصول آرایش مخصوص عینکی ها

نکات مهم آرایش چشم خانم های عینکی در آرایشگاه

آرایش چشم خانم های عینکی

اصول آرایش مخصوص عینکی ها

   این روزها استفاده از عینک های طبی با فریم های جذاب به یکی از علاقه مندی های بسیاری از افراد تبدیل شده و ممکنه فقط از روی علاقه مندی از عینک استفاده بشه! اما هستند افرادی که مجبور به استفاده از عینک طبی بوده تا بتونند کارهاشون رو بهتر انجام بدن و اطراف خودشون رو باکیفیت تر و بهتر ببینید. در ادامه اصول آرایش مخصوص عینکی ها را به شما آموزش می دهیم. 
از آینه های بزرگ نما و براش مناسب برای آرایش استفاده کنید.
معمولا آرایش کردن با وجود عینک روی صورت کار سختی هست به همین دلیل توصیه میشه که در هنکام آرایش صورت از آینه های بزرگ نما استفاده کنید تا بتونید این کار رو با دقت بیشتری انجام بدید.
البته در هنگام کار در محدوده نزدیک صورت و با وجود آینه در نزدیکی صورت استفاده از براش هایی که دسته های بلندی دارند هم کار بسیار سختی هست. بهترین پیشنهاد در این رابطه این هست که از براش های مسافرتی که اندازه کوتاه تری دارند استفاده کنید. کیت براش مسافرتی سیگما (Sigma Travel Brush Kit) یکی از پیشنهادهای خوب در این زمینه هست. این مجموعه دارای چند براش کاربردی با دسته های کوتاه هست که آرایش کردن رو برای خانم های عینکی آسون تر میکنه.
آرایش چشم جذاب 
اگر دوست دارید چشم هاتون از پشت عینک بیشتر خودنمایی کنه بهتره که ازا نواع سایه چشم کرمی و ابریشمی و همچنین خط چشم های رنگی استفاده کنید. روش استفاده از سایه های کرمی خیلی راحت هست و شما میتونید به سادگی یک آرایش چشم جذاب داشته باشید. 
RMS Beauty Cream Eye Polish یکی از این محصولات هست که میتونید به سادگی و با استفاده از انگشت سایه چشم زیبایی بکشید و یا با استفاده از سایه چشم های مدادی و نرم مثل Soft Touch Shadow Pencil سایه چشم دقیق تر و جذاب تری روی پلک هاتون داشته باشید.
البته همونطور که میدونید رنگ های روشن و مرواریدی باعث میشن تا چشم هاتون درشت تر دیده بشه و رنگ های تیره و دودی چشم ها رو کوچکتر نشون میدن. پس در استفاده از رنگ سایه چشم هم به این موضوع دقت کنید. البته خط چشم گربه ای با هر مدل از عینک سازگاری داره و چشم هاتون رو زیباتر نشون میده. 
- آرایش مژه ها
مژه های بلند و حالت دار هم کمک میکنند تا چشم هاتون از پشت عینک خیلی زیباتر دیده بشه. پس حتما از فرمژه و ریمل های حجم دهنده برای آرایش مژه ها استفاده کنید. ریمل ضدآب لانکوم (Lancôme Hypnôse Volume Waterproof) با براش منحصر به فردی که داره پیچ و تاپ فوق العاده ای رو برای مژه ها ایجاد میکنه و تمام مژه ها رو به سمت بالا حالت میده و کمک میکنه تا مژه های پرحجم و مشکی داشته باشید.
- تثبیت کردن آرایش
اگر احساس می کنید بعد از استفاده از عینک اطراف چشم ها و بینی بیشتر عرق میکنند بهتره که بعد از تموم شدن آرایش از اسپری های تثبیت کننده آرایش استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده آرایش اوربن دیکی (Urban Decay All Nighter Long Lasting Makeup Setting Spray) یکی از محصولات باکیفیت هست که کمک میکنه تا آرایشتون در تمام قسمت های صورت تثبیت بشه و تا مدت طولانی روی پوست باقی بمونه.
- مرتب کردن ابروها
ممکنه عینکی که استفاده می کنید ابروهاتون رو پوشش بده اما لازم هست که ابروهاتون رو به بهترین شکل ممکن مرتب کنید و توصیه میشه که ابروها رو به سمت بالا حالت بدید تا بعد از استفاده از عینک ابروهاتون هم به زیباترین شکل ممکن دیده بشن. بهترین روش برای مرتب کردن ابروها این هست که ابروهاتون رو با یک براش تمیز به سمت بالا شونه کنید و با استفاده از مداد ابرو خط زیر ابرو و قسمت های خالی ابرو رو پر کنید. علاوه بر این میتونید برای اینکه رنگ ابروها طبیعی تر دیده بشه از سایه ابرو همرنگ با ابروهاتون استفاده کنید.
- رژلب خوش رنگ انتخاب کنید.
استفاده از عینک ممکنه تمام توجهات رو به سمت چشم ها و حتی عینکتون جلب کنه. شما میتونید با استفاده از یک رژلب خوش رنگ و زیبا مرکز توجه روی صورتتون رو از روی چشم ها به سمت لب هاتون تغییر بدید. Urban Decay Vice lipstick collection دارای رنگ های خیلی جذاب و عالی هستند و میتونید بهترین رنگ رو متناسب با استایل و موقعیتون انتخاب کنید و آرایش لب هاتون رو زیباتر و جذاب تر نشون بدید.

اصول آرایش مخصوص عینکی هاReviewed by آرایشگاه on Dec 26Rating: 3.0اصول آرایش مخصوص عینکی هاخانم هایی که برای چشمان خود از عینک استفاده می کنند باید نحوه آرایش متناسب با عینک را بدانند تا چشمان آن ها جذاب و زیبا به نظر برسد. در این مقاله اصول آرایش مخصوص عینکی ها را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که برای چشمان خود از عینک استفاده می کنند باید نحوه آرایش متناسب با عینک را بدانند تا چشمان آن ها جذاب و زیبا به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *