ترفندهای زیبایی
زیبایی به شیوه آسیایی ها
بهمن ۳۰, ۱۳۹۷
آموزش زدن رژگونه
نکات زدن رژگونه
اسفند ۱, ۱۳۹۷

آرایش با رژلب اکلیلی

رژلب اکلیلی

آرایش با رژلب اکلیلی

آرایش با رژلب اکلیلی

   آرایش کردن، یک هنر است، هنر نقاشی کردن صورت. هر خانمی باید این هنر را به صورت کامل فراگیرد تا بتواند همیشه چهره ای جذاب و زیبا داشته باشد. آرایش کردن انواع و شرایط مختلفی دارد و شما باید با توجه شرایط و موقعیتی که در ان قرار میگیرد آرایشی متناسب انجام دهید. بر اساس علاقه بسیاری از خانم ها به رژلب های اکلیلی و شاین دار در این مطلب سعی داریم باید و نبایدهای آرایش با رژلب اکلیلی را به شما آموزش دهیم. 
   آرایش درست، موجب می شود چهره شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسد و اگر نکته های آرایشی را بلد نباشید، ممکن است در استفاده از لوازم آرایش مختلف، اشتباهاتی مرتکب شوید و آرایش مناسب و جالبی نداشته باشید. استفاده از رژلب اکلیلی بسیار وسوسه کننده است اما ریسک هایی هم دارد که ما سعی داریم نحوه آرایش با این رژلب را به شما آموزش دهیم:
- با رژلب اکلیلی، باید تعادل رو حفظ کنید!
   اگر تمایل دارید در مهمانی ها رژلب اکلیلی بزنید، باید توجه کنید که به اندازه کافی زرق و برق دارید پس نیازی به پوشیدن لباس هایی رنگی رنگی یا سایه چشم رنگی و اکلیلی نیست. معمولا بهتر است که رژلب را با توجه به لباس های خود انتخاب کنید، در واقع اگر لباسی ساده با رنگی یکدست دارید، بهترین انتخاب برای یک استایل فوق العاده جذاب، استفاده از رژلب اکلیلی است.
- رژلب و سایه چشم اکلیلی
   در مهمانی های رسمی مانند عروسی ها که نیاز به آرایش غلیظ و سنگین دارید، می توانید سایه چشم را هم از نوع اکلیلی انتخاب کنید البته باید رنگ آن ها  کاملا نزدیک به هم باشد. حتی اگر در آرایش کردن مبتدی هستید و نمی توانید یه سایه چشم حرفه ای بزنید، پیشنهاد می کنیم که با یک براش معمولی، کمی پشت پلک ها را با سایه اکلیلی و همرنگ با رژلب خود، سایه بزنید.
- برای استفاده روزانه
   خانم ها معمولا تمایل دارند که آرایش روزانه ای که انجام می دهند سبک و در عین حال شیک و جذاب باشد  و موجب شود صورت آن ها تازه و شاداب به نظر برسد، پس با این تفاسیر، فقط یک رژلب اکلیلی با بیس ملایم (صورتی، مرجانی، گلبهی، رزی و...) می تواند به شما کمک کند. برای آرایش روزانه با رژلب اکلیلی، دیگر نیازی به هیچ لوازم آرایش دیگری ندارید به جز کمی ریمل و کرم پودر.
- رنگ مناسب شب و روز
   و اما یک نکته آرایشی دیگر که برای مجالس شب و روز به کار می آید. می توانید با سایه اکلیلی به رنگ طلایی، از رژلب اکلیلی با بیس صورتی و فوشیا استفاده کنید. بیس صورتی برای آرایش روز و بیس فوشیا (صورتی پررنگ و مایل به بنفش) برای آرایش شب مناسب است.
- هایلایتر نزنید.
   با رژلب اکلیلی، دیگر لازم نیست از هایلایتر استفاده کنید و قسمت های مختلف صورت را براق و شاینی کنید.

آرایش با رژلب اکلیلیReviewed by آرایشگاه on Feb 19Rating: 2.5آرایش با رژلب اکلیلیبرای آرایش کردن لب ها با استفاده از رژلب اکلیلی باید بدانید از چه رنگ هایی و برای چه مراسمی استفاده کنید تا آرایش شما زننده و زشت نشود. در این مقاله آرایش با رژلب اکلیلی را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش کردن لب ها با استفاده از رژلب اکلیلی باید بدانید از چه رنگ هایی و برای چه مراسمی استفاده کنید تا آرایش شما زننده و زشت نشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *