رژلب اکلیلی
آرایش با رژلب اکلیلی
بهمن ۳۰, ۱۳۹۷
شستن موها
اشتباهات رایج در رابطه با شستن موها
اسفند ۱, ۱۳۹۷

نکات زدن رژگونه

آموزش زدن رژگونه

آرایش

نکات زدن رژگونه

   داشتن گونه هایی برجسته و زیبا و خوش فرم به صورت شما جذابیت خاصی می بخشد. هر خانمی برای اینکه آرایشی زیبا داشته باشد باید تناسب و تعادل را در چهره خود برقرار کند. داشتن گونه های خوش فرم، برجسته و بالا در آرایش صورت، به این معنی است که شما درست آرایش کرده اید. اما متاسفانه محل دقیق رژگونه و نوع و میزان رنگ رژگونه، معیار مشخصی ندارد و بیشتر خانم ها در رعایت کردن این موارد دچار مشکل هستند. رنگ زیادی، رسوب پودر رژگونه توی صورت و محل نادرست و هماهنگ نبودن آن ها با سایر بخش های صورت، می تواند موجب مضحک شدن آرایش شود که باید حتما آن ها را اصلاح کنید. در این مطلب سعی داریم نکاتی کلیدی برای زدن صحیح رژگونه را به شما آموزش دهیم تا بتوانید آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید. 
رنگ پوست خیلی مهم است!
با دانستن رنگ پوست و همچنین جنس آن، خیلی بهتر می توانید برای خود لوازم آرایش بخرید و استفاده کنید. به طور کلی:
پوست خشک: باید رژگونه کرمی بزنید تا رطوبت پوست را تامین کند و رژگونه سریع ترک نخوره یا از روی پوست بلند نشود.
پوست معمولی و چرب: باید رژگونه پودری بزنید.
پوست با تن سرد و روشن: باید رژگونه ای با رنگ سرد انتخاب کنید مانند رنگ هایی با بیس روشن و سرد مانند صورتی و یاسی (بنفش روشن).
پوست با تن گرم و تیره: باید رژگونه ای با رنگ گرم انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری با پوست شما داشته باشد مثل رنگ نارنجی، دارچینی و... .
رژگونه زدن بر اساس فرم صورت
   بعد از انتخاب رنگ رژگونه، حال باید یاد بگیرید که آن را دقیقا کجای صورت بزنید که خب برای هر کسی بر اساس فرم صورت، متفاوت است. 
رژگونه برای آرایش ملایم و روزانه
   نکته مهمی که باید بدانید، این است که برای آرایش روزانه و ملایم، نباید نکته های آرایش حرفه ای صورت را رعایت کنید چون موجب می شود صورت شما غیر طبیعی به نظر برسد. باید کمی رژگونه کرمی (هر نوع جنس پوستی که دارید) را روی سیب گونه (قسمت زیری برآمدگی گونه) بزنید. اینکار را با انگشت انجام دهید و خیلی آرام، رژگونه را پخش کنید. نکته دیگر اینکه نباید رژگونه را تا نزدیکی بینی ادامه دهید و پخش کنید!
آرایش شب و روز را هم در نظر بگیرید.
   برای آرایش روز، فقط باید هاله ای از رنگ در گونه ها ایجاد کنید، یعنی کاملا ملایم و لایت اما برای آرایش شب، می توانید میکاپ درماتیکی داشته باشید و گونه ها را کاملا بولد کنید، حتی رژگونه شیمری و استفاده از برنزر هم می تواند جذابیت فوق العاده ای به چهره شما ببخشد.
از ملایم و کم شروع کنید.
   برای رژگونه زدن، همیشه باید احتیاط کنید چون پاک کردن آن، یعنی پاک کردن تمام آرایش پوست که واقعا دردسر است، پس با دقت رژگونه بزنید و قدم به قدم پیش بروید تا به رنگ و حد ایده آل برسید.
ماندگار کردن رژگونه
برای اینکه رژگونه تا ساعت ها روی صورت شما باقی بماند، بعد از اتمام آرایش، کمی اسپری فیکس کننده آرایش به صورت خود بزنید. همچنین برای ماندگاری بیشتر، می توناید رژگونه پودری را با کمی رژگونه کرمی میکس کنید.

نکات زدن رژگونهReviewed by آرایشگاه on Feb 20Rating: 2.5نکات زدن رژگونهبرای اینکه گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید بهتر است نحوه زدن رژگونه را به خوبی بدانید تا بتوانید آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید و چهره شما منحصر به فرد به نظر برسد. در این مقاله نکات زدن رژگونه را به شما آموزش می دهیم.

برای اینکه گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید بهتر است نحوه زدن رژگونه را به خوبی بدانید تا بتوانید آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید و چهره شما منحصر به فرد به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *