انواع کرم پودر
کرم پودر مایع یا پودری؟
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷
آرایش زمستان
ترفندهای آرایشی فصل زمستان
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷

ترفندهای آرایش صورت سریع

آرایش سریع صورت

ترفندهای آرایش صورت سریع

ترفندهای آرایش صورت سریع

   امروزه با توجه اینکه سرعت همه چیز بالا رفته است شما هم برای اینکه بتوانید به موقع در محل کار خود حاضر شوید و یا به دانشگاه بروید باید نحوه آرایش سریع را بیاموزید. برای آرایش سریع صورت ترفندهای آرایشی مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای آرایش چهره خود استفاده کنید. در این مقاله ترفندهای آرایشی را به شما آموزش می دهیم:
نکته اول: آرایش پایه
   نیازی نیست که آرایش صورت کامل و بی نقصی داشته باشید – بخصوص روزهایی که عجله دارید – تنها کافی است چند مرحله کلیدی را انجام دهید، این مراحل کلیدی شامل: مرطوب کننده رنگی، ریمل، رژگونه، کانسیلر و محصولات آرایشی لب هستند که در نتیجه صورت کاملا درخشان و شیک می شود.
نکته دوم: خرید یک BB کرم یا CC کرم مناسب
   در دنیایی که محصولات زیبایی چندکاره وجود دارند، در قسمت لوازم آرایشی بی بی کرم و سی سی کرم یکی از مهمترین و ضروریات هر کیف آرایشی است. این لوازم آرایش می توانند صورت پف کرده و خواب آالود صبحگاهی را بهبود بخشند و با کاوردهی مناسبی که دارند موجب می شوند که دیگر نیازی به فونداسیون نداشته باشید و نمونه های حریری که شاین کمی دارن حتی نیاز به کانسیلر را هم ازبین خواهند بردو از طرفی به شدت کاربر پسند هستند.
محصول پیشنهادی Your Skin But Better CC+ Cream از It Cosmetics
نکته سوم: پودر برنزه کننده
   یکی دیگر از محصولات آرایشی مهم برای سرعت بخشیدن به میکاپ صورت استفاده از پودر برنزه کننده است که که با چند حرکت براش می تواند نور خورشید را در صورت شما ثبت کند، چه بخواهید پودر برنزر مات استفاده کنید و چه براق، می توانید به راحتی به صورت خود گرما و درخشش ببخشید.
محصول پیشنهادی Matte Bronzer از NYX
نکته چهارم: مداد چشم به شدت ضروری
   آرایش چشم و ابرو می تواند زمان بر باشد، بخصوص زمانی که وسایل آرایشی زیاد با رنگ های متفاوت داشته باشید. بهتر است که دو رنگ مداد چشم را همیشه جدا بگذارید، یکی برای ابرو و دیگری برای خط چشم کشیدن، همچنین می توانید مداد چشمی خریداری کنید که هم برای ابرو کاربرد داشته باشد و هم برای خط چشم کشیدن. یکی از محصولات آرایش چشم که حالت مخملی دارد محصول زیر است:
محصول پیشنهادی 24/7 Glide-on Eye Pencils از Urban Decay
نکته پنجم: بالم لب رنگی
   گاهی اوقات انتخاب اینکه چه رنگ رژلبی استفاده کنید خیلی سخت است و وقتی هم که عجله داشته باشید نمی توانید بدون رژلب زدن از منزل بیرون بروید زیرا اصلا جلوه لاکچری و خوبی ندارد. می توانید از بالم لب های رنگی استفاده کنید که در عین طبیعی بودن زیبایی خاص و لبی نرم برای شما ایجاد کند.
محصول پیشنهادی thisiseverything از NYX

ترفندهای آرایش صورت سریعReviewed by آرایشگاه on Feb 2Rating: 2.5ترفندهای آرایش صورت سریعخانم هایی که برای آرایش کردن روزانه زمان زیادی ندارند و همیشه عجله دارند می توانند از ترفندهای آرایشی سریع برای ارایش چهره خود استفاده کنند. در این مقاله ترفندهای آرایش صورت سریع را آموزش می دهیم.

خانم هایی که برای آرایش کردن روزانه زمان زیادی ندارند و همیشه عجله دارند می توانند از ترفندهای آرایشی سریع برای ارایش چهره خود استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *