آرایش سریع صورت
ترفندهای آرایش صورت سریع
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷
زیرسازی لب
ماندگاری رژلب با کرم پودر
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷

ترفندهای آرایشی فصل زمستان

آرایش زمستان

ترندهای آرایشی فصل زمستان

ترندهای آرایشی فصل زمستان

   هر ساله با توجه به رنگ مد شده در آن سال و فصل های مختلف ترندهای آرایشی جدیدی به صنعت مد و زیبایی و آرایش معرفی می شود که توسط سلبریتی ها و افراد مشهور معرفی می شوند. امسال هم رنگ ها و سبک های مختلفی ارائه شده اند که بد نیست با آن ها آشنا شوید و برای آرایش خود از آن ها استفاده کنید.  زمستان سال 2019 هم از راه رسیده و هیچ کس بهتر از سلبریتی ها نمی توانند مدهای آرایشی را تغییر و گسترش دهند. در ادامه بهترین و زیباترین ترندهای آرایش صورت در فصل زمستان را معرفی می کنیم:
- نقره ای برای گوشه چشم ها
   در آرایش رسمی و شیک، رنگی زیباتر و جذاب تر از سیلور یا نقره ای وجود ندارد البته اگر به طور حرفه ای زده شود، به گونه ای که رنگ سایه نقره ای در گوشه داخلی پلک بالا و در پلک پایین با سایه اسموکی ترکیب شود و یک آرایش چشم زیبا و خاص ایجاد شود. 
- لب های کرومی
   باز هم یک انتخاب براق که در سرمای زمستان می تواند بسیار خیره کننده و جذاب باشد. هر رنگی که دوست داشته باشید را می توانید انتخاب کنید اما بهتر است با رنگ آرایش یا لباس شما تناسب داشته باشد. اگر رژلب های کرومی را دوست ندارید، می توانید از یک جایگزین عالی استفاده کنید مانند استفاده از برق لب روی رنگ های مختلف رژلب. به خصوص اگر از رنگ رژلب تیره و گرم استفاده می کنید، از برق لب هم برای جذاب تر کردن آن نیز کمک بگیرید.
- خط چشم بولد و رنگی
   همان طور که گفتیم، رنگ ها می توانند جذابیت خیلی زیادی در آرایش صورت ایجاد نمایند، درست مثل خط چشم های بولد و آبی رنگ لیدی گاگا که تبدیل به یه ترند همیشگی در فصل زمستان شده است. خط چشم بولد و گربه ای را می توانید در رنگ های مختلف و به صورت مات یا براق و اکیلی استفاده کنید و در زمستان یک آرایش فوق العاده شیک داشته باشید.
نکته مهم
اگر از خط چشم رنگی استفاده می کنید، حتما سعی کنید رنگ رژلب را از بین رنگ های خنثی یا طبیعی انتخاب نمایید.
- آرایش پوست براق
   تکنیک براق و شاینی کردن پوست را می توان در آرایش زمستانی هم استفاده کرد. اگر به میکاپ ملایم و لایت علاقه دارید و رنگ رژلب و سایه چشم گلبهی، رزگلدی و صورتی را می پسندید، ترکیبی که می تواند این رنگ ها را در صورت شما شیک تر و جذاب تر کند، آرایش پوست براق است که تکنیک مخصوص به خود را دارد. 

ترفندهای آرایشی فصل زمستانReviewed by آرایشگاه on Feb 2Rating: 3.0ترندهای آرایشی فصل زمستانهر ساله با توجه به تغییر فصل و آب و هوا ترندهای آرایشی توسط سلبریتی ها و افراد مشهور به صنعت مد و زیبایی معرفی می شوند. در این مقاله ترندهای آرایشی فصل زمستان را معرفی می کنیم.

هر ساله با توجه به تغییر فصل و آب و هوا ترندهای آرایشی توسط سلبریتی ها و افراد مشهور به صنعت مد و زیبایی معرفی می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *