آرایش زمستان
ترفندهای آرایشی فصل زمستان
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷
چال گونه
عمل زیبایی چال گونه
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷

ماندگاری رژلب با کرم پودر

زیرسازی لب

ماندگاری رژلب با کرم پودر

ماندگاری رژلب با کرم پودر

   بسیاری از خانم ها زمانی که در مجالس و مهمانی های چند ساعته شرکت می کنند تقریبا هر یکی دو ساعت یکبار رژلب خود را ترمیم می کنند. دلیل این کار هم عدم ماندگاری رژلب و محود شدن آن بر روی لب ها است. به جای اینکه در مهمانی حواستان به رژلب باشد بهتر است قبل از رفتن به مهمانی فکری به حال ماندگاری رژلب خود باشید. روش های زیادی برای بیشتر کردن دوام و ماندگاری رژلب وجود دارد که ممکن است تمام این روش ها توسط هر کسی قابل استفاده نباشد. اما روش جالبی برای ماندگاری رژلب وجود دارد که تمام خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. این روش استفاده از کرم پودر است. 
   کرم پودر موجب می شود رژلب روی لب ها فیکس شود و کمرنگ و محو نشود. زیرا کرم پودر موجب می شود رنگ رژلب، همانی باشد که شما دوست دارید و به دلیل رنگ طبیعی لب ها، تغییر نکند. استفاده از کرم پودر برای ماندگاری رژلب و رنگ واقعی رژلب مانند استفاده از مواد دکلره بر روی موها و ایجاد رنگ موی کاتالوگ بر روی موها طبیعی است. 
روش استفاده از کرم پودر برای زیرسازی لب ها
هنگامی آماده سازی پوست و زیرسازی آن برای آرایش صورت می توانید از کرم پودر برای لب ها نیز استفاده کنید. برای زیر سازی لب ها باید طبق مراحل زیر پیش بروید:  
1. اول از همه باید لب ها را لایه برداری کنید. وجود ترک یا پوسته روی لب ها، موجب می شود که آرایش لب زشت و غیر حرفه ای داشته باشید.
2. دوم اینکه بهتر است برای حجیم و درشت شدن لب ها، از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید، نکته اینجا است که باید بین این مرحله و مرحله بعدی که همان استفاده از فونداسیون است ، حداقل 10 دقیقه صبر کنید تا لب ها رطوبت را به خود جذب نمایند. 
3. حالا که لب ها کاملا آماده هستند، مقداری کرم پودر (ترجیحا رنگ روشن) را به لب ها بزنید.
4. کرم پودر را به صورت نقطه ای روی چند قسمت از لب ها بزنید.
5. این کار را با استفاده از یک براش انجام دهید تا لایه فونداسیون روی لب، کاملا نازک و یکدست شود.
6. دقت کنید که تمام پوست لب رو فونداسیون بزنید (مخصوصا گوشه ها)
7. بهتر است هم برای فونداسیون زدن و هم برای رژلب زدن، از مرکز لب ها شروع کنید و براش را به سمت گوشه ها حرکت دهید.
8. بعد از اینکه کرم پودر زدید، چند دقیقه صبر کنید تا کاملا روی لب ها فیکس شود.
اگر لازم است که لب ها را برجسته و درشت نشان دهید، می توانید از کانسیلر برای دورتا دور لب استفاده کنید تا روشن تر شده و لب ها را برجسته تر نشان دهد. حال می توانید خط لب و سپس رژلب بزنید.

ماندگاری رژلب با کرم پودرReviewed by آرایشگاه on Feb 2Rating: 3.0ماندگاری رژلب با کرم پودربرای ماندگاری رژلب روش های بسیار زیادی وجود دارد که یکی از بهترین روش ها استفاده از کرم پودر برای زیرسازی لب ها است. در این مقاله ماندگاری رژلب با کرم پودر را آموزش می دهیم.

برای ماندگاری رژلب روش های بسیار زیادی وجود دارد که یکی از بهترین روش ها استفاده از کرم پودر برای زیرسازی لب ها است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *