محصولات آرایشی لورآل
کرم پودر لورآل
آبان ۹, ۱۳۹۶
مهم ترین عوارض لیفت مژه
عوارض لیفت مژه
آبان ۱۰, ۱۳۹۶

آرایش صورت لاغر

آرایش صورت کشیده

آرایش صورت لاغر

آرایش صورت لاغر

  مدل آرایش می‌تواند تأثیر زیادی در چاق یا لاغر نشان دادن صورت بگذارد. افرادی که صورت لاغر دارند برای آرایش چهره خود می توانند با استفاده از تکنیک های آرایشی چهره خود را پرتر نمایان سازند. در ادامه تکنیک های آرایشی برای صورت های لاغر را به شما آموزش می دهیم:
1 - اگر صورت شما لاغر است، رژگونه‌‌های غلیظ و تیره را به صورت اریب روی گونه ها نزنید زیرا موجب لاغر تر نشان دادن چهره می شود. 
2 - استفاده از کرم‌ های برنز و خیلی تیره‌ تر از رنگ پوست برای افرادی با صورت لاغر ممنوع است.
3 - به توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه بهتر است برای آرایش صورت های لاغر از کرم های همرنگ پوست یا حتی یک درجه روشن‌ تر از پوست استفاده شود و رژگونه کمرنگی که مقداری گونه ها را حجم دهد استفاده شود. 
4 - استفاده از سایه‌های چشم روشن‌تر و براق‌ تر هم موجب پر تر نشان دادن صورت می شود.
5 - رژگونه‌ های براق برای پرتر نشان دادن گونه‌ ها و صورت، در چهره های لاغر لازم است.
6 - حجیم کردن لب‌ها با کمک خط لب و برق لب به اندازه مناسب نیز می‌تواند صورت را مقداری  درشت‌ تر نمایش دهد.
7 - برای افرادی که صورت لاغز دارند نباید ابروهایی نازک طراحی کرد زیرا صورت را بیش از اندازه کشیده و لاغر نشان می دهد.
8 - ابروهای پهن و کمی کوتاه، موجب چاق تر نشان دادن صورت می شود.
9 - استفاده همزمان از خط‌ چشم و ریمل برای آرایش چشم‌ها موجب درشت‌ تر شدن چشم ها و پر تر نشان دادن صورت می شود.
10 - تیره کردن داخل چشم با استفاده از مداد یا سرمه، چشم‌ها را ریز و ترکیب صورت را لاغر می کند.
11 - استفاده از کرم‌پ ودر، پنکیک یا رژگونه‌های تیره، سن را بیشتر و صورت را لاغرتر از آنچه که هست، نشان می‌دهد و شفافیت چهره‌ را از بین می برد.
12 - سیاه شدن دور چشم‌ها و روی گونه‌ها، یکی از مشکلاتی است که با بالا رفتن سن نمایان می شود و چهره را لاغرتر جلوه می دهد. می توان برای رفع این مشکل، پس از اتمام آرایش‌، مقداری کرم‌ پودر براق و روشن را با انگشت سبابه، به آرامی دور چشم‌ها، زیر استخوان ابرو و روی گونه‌ ها بزنید.
13 - آرایش به خوبی روی پوست‌های خشک نمی‌نشیند و با نمایان شدن چروک‌ها، صورت نیز لاغرتر به نظر می رسد. پس اگر پوست خشکی دارید، باید قبل از آرایش حتما از مرطوب‌ کننده‌ های با پایه چربی استفاده کنید.
14 - خط لبی که مقداری تیره‌ تر از رژ‌لب است را برای آرایش لب استفاده کنید. به این ترتیب، لب ها مقداری حجیم‌ تر و صورت هم کمی پرتر نشان داده می شود.
15 - خط چشم نازک و کوتاه چشم ها را گردتر و صورت را پرتر نشان می دهد. خط چشم‌های بلند و کشیده، صورت را کشیده‌تر و لاغرتر نشان خواهند داد. 

آرایش صورت لاغرReviewed by سه رخ on Oct 31Rating: 3.0آرایش صورت لاغرافرادی که صورت لاغر دارند برای اینکه بتوانند لاغری چهره خود را با آرایش رفع کنند باید از تکنیک های خاص آرایشی استفاده کنند. در این مقاله این تکنیک ها را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که صورت لاغر دارند برای اینکه بتوانند لاغری چهره خود را با آرایش رفع کنند باید از تکنیک های خاص آرایشی استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *