تونر پوست خشک
بهترین تونر پوست خشک و حساس
آبان ۹, ۱۳۹۶
آرایش صورت کشیده
آرایش صورت لاغر
آبان ۹, ۱۳۹۶

کرم پودر لورآل

محصولات آرایشی لورآل

کرم پودر لورآل

کرم پودر لورآل

   زیبایی و طراوت واژه‌هایی هستند که همواره مکمل یکدیگر می باشند. خانم هایی که دوست دارند سهم بیشتری از زیبایی داشته باشند باید به طراوت پوست خود توجه کنند، این توجه می‌تواند در بلندمدت با انتخاب یک رژیم غذایی مناسب اتفاق بیفتد. اما اگر زمان کافی برای این کار نباشد بهتر است کرم پودر مناسبی برای آرایش روزانه انتخاب کنید. محصولی که به شما کمک کند با زیرسازی درست پوست چهرهای بی‌عیب و نقص داشته باشید. برای انتخاب چنین محصولی، یکی از اولین نکات توجه به فصلی است که در آن قرار دارید. مثلا در هوای گرم نباید از کرم پودرهای مایع استفاده شود و در هوای سرد کرم پودرهای رقیق‌تر مناسب تر هستند. البته این محصولات می‌توانند مایع، پودر و یا کرم باشند اما انتخاب آن‌ها به‌ جز فصل به پوست فرد نیز بستگی دارد. در انتخاب کرم پودر به این موضوع دقت کنید که قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید. تنها لازم است رنگی یکدست در صورت خود داشته باشید. پس مناسب‌ ترین رنگ دقیقا رنگ پوست فرد است و بهترین معیار در نظر داشتن پوست گردن است تا پوست صورت و گردن دو رنگ متفاوت نداشته باشد و جلوه ای زیبا داشته باشد. اگر پوست شما چرب است پس بهتر است از یک محصول بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کنید. اما اگر پوستی خشک دارید، یک کرم پودر چرب‌ تر سازگاری بهتری با پوست شما خواهد داشت.اما فراموش نکنید که هر کرم پودری که استفاده می کنید باید ماندگاری خوبی داشته باشد.
خوشبختانه محصولات لورآل در این زمینه موفق عمل کرده و کرم پودر هایی مناسب برای انواع پوست ها تولید کرده است. این کرم پودر ها بافتی سبک داشته و به زیبایی بر روی پوست می نشیند. یکی از خصوصیات بارز کرم پودرهای لورآل پوشش دهی بالا و فرمولاسیون مناسب آن ها می باشد که به سطح پوست صدمه ای وارد نمی کند. 

کرم پودر لورآلReviewed by سه رخ on Oct 31Rating: 3.0کرم پودر لورآلمحصولات لورآل یکی از پر طرفدار ترین محصولات آرایشی است که در این میان کرم پودرهای این محصول در آرایشگاه و سالن های زیبایی طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله در مورد این محصول اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

محصولات لورآل یکی از پر طرفدار ترین محصولات آرایشی است که در این میان کرم پودرهای این محصول در آرایشگاه و سالن های زیبایی طرفداران بسیاری دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *