محصولات نیوا
برند آرایشی نیوآ
فروردین ۱۰, ۱۳۹۸
ریمل طبیعی تقویت کننده مژه
ساخت ریمل طبیعی تقویت کننده مژه
فروردین ۱۱, ۱۳۹۸

آرایش مناسب با صورت مستطیلی شکل

آرایش صورت مستطیلی

آرایش مناسب با صورت مستطیلی شکل

آرایش مناسب با صورت مستطیلی شکل

   خانم های برای آرایش حرفه ای قبل از هر چیزی باید مدل صورت خود را به درستی بشناسند تا بتوانند متناسب با فرم و حالت چهره بهترین آرایش و گریم را انجام دهند. صورت خانم ها باهم متفاوت است و هر کدام مدل خاصی دارند. شما زمانی که مدل صورت خود را بشناسید به راحتی می توانید نواقص و عیوب صورت خود را برطرف کنید و در کنار آن می توانید نقاط قوت چهره خود را برجسته تر کرده و چهره ای فوق العاده و جذاب از خود به نمایش بگذارید.
   شما با آشنایی با انواع مدل صورت می توانید آرایش چشم ها، آرایش گونه و مدل کانتورینگ متناسب با آن را تشخیص دهید. به همین دلیل است زمانی که در ارایشگاه توسط افراد حرفه ای چهره شما گریم و آرایش می شود بسیار جذاب و خاص به نظر می رسید زیرا آرایشگر بر حسب تجربه با توجه به فرم چهره شما زیباترین آرایش را برای چهره شما انتخاب و اجرا می کند. در این مطلب سعی داریم آرایش مناسب با صورت مستطیلی شکل را به شما آموزش دهیم. 
   برای این مدل صورت، می‌ توان میلا یوویچ را مثال زد. به تکنیک‌های آرایش جذاب این سلبریتی توجه کنید و از آن الگوبرداری کنید. بهتر است بدانید که این فرم صورت دارای گوشه در بالا و پایین صورت است و همچنین کشیدگی دارد، پس باید کاری کنید که زاویه در صورت کمتر نمایان شده و به حالت گرد نزدیک گردد.
ابروها: برعکس حالت بیضی شکل، در این مدل صورت باید ابروهای کشیده، بلند و دارای آرک حالت دار تیزی داشته باشید تا حالت چهره را تعدیل کند. اگر چنین ابروهایی ندارید، با آرایش، فرم ابروها را به این مدل نزدیک کنید.
رژگونه: رژگونه صورتی ملایم را دقیقا روی گونه‌ها زده و سپس یک رنگ تیره‌ تر رزی را قسمت زیر آن اعمال کنید.
مژه‌ ها: مژه ها در این فرم صورت باید خیلی بولد باشند تا توجه را از پیشانی شما به خود جلب کنند. پس در استفاده از مژه مصنوعی یا چند دست ریمل زدن برای داشتن مژه‌ هایی پرپشت و بلند، دریغ نکنید.
کانتور و برنزر: با استفاده از برنزر یا هایلایتر، بخش‌ های زاویه دار صورت مانند اطراف فک و پیشانی را کمی تیره کنید تا این زوایا را مخفی کند. فقط باید خوب آن را محو کنید تا خط دار نباشد.

آرایش مناسب با صورت مستطیلی شکلReviewed by آرایشگاه on Mar 30Rating: 3.0آرایش مناسب با صورت مستطیلی شکلخانم هایی که صورت مستطیلی شکل دارند باید به گونه آرایشی کنند که حالت کشیده چهره کمتر به نظر برسد و چهره گرد تر دیده شود. در این مقاله آرایش مناسب با صورت مستطیلی شکل را آموزش می دهیم.

خانم هایی که صورت مستطیلی شکل دارند باید به گونه آرایشی کنند که حالت کشیده چهره کمتر به نظر برسد و چهره گرد تر دیده شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *